رامین رضاییان به پرسپولیس نزدیکتر شد

به گزارش مجله آزات وب، به گزارش خبرنگاران، باشگاه السیلیه قطر پس از نارضایتی از عملکرد لژیونرهای خود تصمیم به انتها دادن به قرارداد با رامین رضاییان گرفت تا بازیکن قرضی الدحیل قطر به باشگاه خود باز شود.

رامین رضاییان به پرسپولیس نزدیکتر شد

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که از شرایط باشگاهی رضاییان آگاه شده بود مذاکره مستقیم با این بازیکن را آغاز کرد و پس از سه جلسه تبادل نظر برای بازگشت بازیکن پیشین این تیم توانست نظر مثبت او را جلب کند.

رضاییان قرار است بخش قابل توجهی از مبلغ رضایت نامه اش را پرداخت کند تا با قراردادی تازه به پرسپولیس بپیوندد.

او که پس از روی کار آمدن دراگان اسکوچیچ در تیم ملی ایران دیگر به جمع ملی پوشان دعوت نشد در جابجایی زمستانی میخواهد به فوتبال باشگاهی ایران باز شود تا شانس خود را برای حضور دوباره در تیم ملی ایران امتحان کند.

رضاییان اواخر هفته آینده در صورت گرفتن تخفیف از الدحیل قطر برای پرداخت رضایت نامه اش به تهران می آید تا با آغاز جابجایی زمستانی قراردادی به مدت یک فصل و نیم را امضا کند تا لقب یکی از گران ترین بازیکنان فعلی پرسپولیس را بگیرد؛ در غیر این صورت تا سرانجام فصل به فوتبال خود در لیگ ستارگان قطر ادامه خواهد داد.

این بازیکن 32 ساله با سابقه بیش از 45 بازی برای تیم ملی ایران در فصل 1395-1394 به پرسپولیس پیوست و بعد از یک رفت و برگشت در تیم ریزه اسپور ترکیه، دوباره به کارش در پرسپولیس ادامه داد. با این حال در اواخر دوران حضورش در این تیم به علت درگیری با علی علیپور در تمرینات از سوی برانکو ایوانکوویچ سرمربی وقت تیم کنار گذاشته شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 اسفند 1400 بروزرسانی: 6 اسفند 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2090

به "رامین رضاییان به پرسپولیس نزدیکتر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رامین رضاییان به پرسپولیس نزدیکتر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید