رحمان رضایی: بعید است استراماچونی مذاکرات را تکذیب نموده باشد

به گزارش مجله آزات وب، چه در زمان حضور در ایران و چه زمان خروجش از ایران مصاحبه های منتسب به او و اخبارش در رسانه های ایتالیایی و با خبرنگاران نزدیک به خودش در ایتالیا صورت می گرفت لذا بعید می دانم امروز او مصاحبه ای نموده باشد که در آن مذاکرات دوحه را تکذیب نموده باشد.

رحمان رضایی: بعید است استراماچونی مذاکرات را تکذیب نموده باشد

عضو تیم مذاکره کننده باشگاه استقلال با نمایندگان استراماچونی گفت: از استراماچونی بعید است در مصاحبه با یک رسانه ایرانی مذاکرات دوحه را تکذیب نموده باشد.

رحمان رضایی در گفت و گو با مهر، گفت: با دیدن مصاحبه منتسب به استراماچونی شوکه شدم و تعجب کردم که چطور ممکن است چنین خبری منتشر شده باشد. سابقه و تجربه نشان داده استراماچونی حتی زمان حضورش در ایران هرگز با هیچ رسانه ایرانی مصاحبه نکرد و به جز در نشست های خبری قبل و بعد از بازی جوابگوی رسانه های ایرانی نبود.

چه در زمان حضور در ایران و چه زمان خروجش از ایران مصاحبه های منتسب به او و اخبارش در رسانه های ایتالیایی و با خبرنگاران نزدیک به خودش در ایتالیا صورت می گرفت لذا بعید می دانم امروز او مصاحبه ای نموده باشد که در آن مذاکرات دوحه را تکذیب نموده باشد.

عضو تیم مذاکره کننده باشگاه استقلال با نماینده استراماچونی بیان داشت: این نشست در دوحه اجرا شده و تمامی اسناد آن موجود و قابل ارائه است. وکلا و مدیر برنامه استراماچونی با ما مصاحبههای مفصلی داشت و استراماچونی نیز در جریان این مصاحبهها قرار داشت. با شناختی که من از استراماچونی دارم بسیار بعید می دانم او در مصاحبه با رسانه ها به طور کلی منکر این نشست شده باشد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 783

به "رحمان رضایی: بعید است استراماچونی مذاکرات را تکذیب نموده باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحمان رضایی: بعید است استراماچونی مذاکرات را تکذیب نموده باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید