رد کمبود مواد ضدعفونی در شهرداری تهران

به گزارش مجله آزات وب، رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران کمبود مواد ضدعفونی کننده در شهرداری تهران را رد کرد.

رد کمبود مواد ضدعفونی در شهرداری تهران

به گزارش خبرنگاران، غلامحسین محمدی ظهر امروز در نشست خبری که در فضای مجازی برگزار گشت با اشاره به اقدامات شهرداری تهران برای کنترل شیوع کرونا، گفت: در فضای مجازی اخباری مبنی بر این که شهرداری تهران با کمبود مواد ضد عفونی کننده روبرو است منتشر شده، اما باید بگویم که شهرداری تهران به اندازه لازم این مواد را تهیه نموده است و حتی پتروشیمی ها مایلند که به صورت رایگان مواد ضدعفونی کننده را دراختیار شهرداری قرار دهند و مسئله ای در این خصوص نیست.

رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که شهرداری از جوهرنمک برای ضدعفونی استفاده می نماید، اظهار کرد: این مساله را رد می کنم چرا که شهرداری از مواد ضدعفونی کننده با پایه کلر و انواع وایتکس ها با غلظت متفاوت برای ضدعفونی کردن سطوح آن هم براساس پروتکل خاص اقدام می نماید.

وی در پاسخ به این سوال که چرا شهرداری اقدام به توزیع ژل ضدعفونی و ماسک نمی نماید، ادامه داد: در خصوص توزیع مواد ضد عفونی کننده چنین سیاستی به ما ابلاغ نشده است. البته با همکاری وزارت بهداشت امکاناتی فراهم شده که به وسیله فروشگاه شهروند و میادین میوه و تره بار این اقلام با هزینه کمتر در اختیار مردم قرار گیرد.

محمدی در پاسخ به این سوال که چرا سطح شهر تهران به مانند مابقی شهرها ضدعفونی نمی گردد، توضیح داد: شاید ضدعفونی کردن شهر چندان موثر نباشد اما اخباری داریم که ممکن است با هماهنگی نیروهای نظامی این اقدام انجام گردد.

رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با اشاره به ابلاغ دورکاری به کارکنان شهرداری تهران، اظهار کرد: دورکاری و کاهش ساعت کاری ادارات به تناسب فعالیت بخش های مختلف است به گونه ای که کاهش ساعت کاری در بخش های عملیاتی و غیرعملیاتی به تناسب نوع کار انجام می گیرد، اما باید بگویم که خط قرمز ما سلامت مردم است و سعی داریم اقدامات خود را در زمینه پاسخگویی به مردم افزایش دهیم.

وی در خصوص ایجاد محدودیت تردد در شهر گفت: تنها تصمیم گیر ما در تهران نیستیم و ستاد مقابله با کرونا در شهر تهران در این خصوص تصمیم خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 941

به "رد کمبود مواد ضدعفونی در شهرداری تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رد کمبود مواد ضدعفونی در شهرداری تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید