رسانه ای شدن آنچه دو سفیر پیشین آمریکا درباره ترامپ شهادت دادند

به گزارش مجله آزات وب، ایرنا نوشت: رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا گفت روز سه شنبه متن شهادت دو سفیر پیشین این کشور که در کمیته تحقیقات استیضاح دونالد ترامپ مطرح نموده اند، منتشر خواهد شد.

رسانه ای شدن آنچه دو سفیر پیشین آمریکا درباره ترامپ شهادت دادند

آدام شیف روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اضافه کرد: به کورت ولکر و گُردُن سوندلند اجازه داده شد تا متن اظهارات خود را ببینند و به زودی هم برنامه زمانبندی برای نشست های علنی شاهدان را اعلام خواهیم کرد.

روند استیضاح دونالد ترامپ که از مدت ها پیش به صورت غیرعلنی شروع شده بود، با تصویب قطعنامه پیشنهادی دموکرات ها در هفته گذشته، روند علنی یافت به گونه ای که رئیسان کمیته های اطلاعات، نظارت و اصلاحات و قضایی مجاز خواهند بود که در این باره تصمیم گیری نمایند.

پس از 2 سال تحقیقات گسترده درباره دخالت روسیه در انتخابات 2016، دموکرات ها از موضوعی دیگری موسوم به اوکراین گیت پرده برداشتند که گفته می گردد به موجب آن رئیس جمهوری آمریکا در تماس تلفنی با همتای اوکراینی، پرداخت یاری های اقتصادی آمریکا به این کشور را به انجام تحقیق درباره عملکرد هانتر بایدن فرزند جو بایدن رقیب انتخاباتی خود، منوط نموده است.

ترامپ بارها این مساله را رد نموده و گفته است که یک مکالمه تلفنی کاملا حرفه ای اجرا شده است و متن آن را هم منتشر کرد اما منتقدان ترامپ ضمن ایراد به متن مکالمه منتشر شده و اینکه به صورت کامل نیست، شاهدان این مکالمه تلفنی و کسانی که آن را شنود می کردند را به مجلس نمایندگان فراخواندند.

علاوه بر مساله تحقیقات رابرت مولر و تحقیقات ابتدایی کنگره آمریکا برای استیضاح ترامپ، موضوع فرار اقتصادیاتی رئیس جمهوری آمریکا در نیویورک هم برای او دردسر ساز شده است.

به نظر می رسد ترامپ در یکسال آینده منتهی به انتخابات، روزهای بسیار سختی را در پیش خواهد داشت و احتمال اینکه عرصه بر او به شدت تنگ گردد تا به صورت اجباری از رقابت ها کنار رود، روندی است که دموکرات ها دنبال می نمایند.

23231

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 4 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 624

به "رسانه ای شدن آنچه دو سفیر پیشین آمریکا درباره ترامپ شهادت دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه ای شدن آنچه دو سفیر پیشین آمریکا درباره ترامپ شهادت دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید