روسیه، سفیر آلمان را احضار کرد

به گزارش مجله آزات وب، وزارت خارجه روسیه، برلین را به بلوف زنی متهم و سفیر این کشور را بابت اتهام زنی درباره مسمومیت ناوالنی احضار کرد.

روسیه، سفیر آلمان را احضار کرد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به نقل از شبکه خبری دویچه وله، وزارت خارجه روسیه سفیر آلمان را احضار کرد تا درباره این اتهام که الکسی ناوالنی، منتقد کرملین مسموم شده است، صحبت گردد.

مقام های برلین می گویند، شواهدی دارند که نشان می دهد این ادعا درباره ناوالنی درست است. اما مقام های روس می گویند، دولت روسیه بلوف می زند.

پزشکان در آلمان می گویند، شواهدی دارند که این منتقد کرملین با عامل اعصاب نوویچوک مسموم شده و هایکو ماس، وزیر خارجه آلمان نیز از این مساله حمایت کرد.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در فیسبوکش نوشت: این یک مساله کاملا جدی است که مقام های آلمانی به خود حق می دهند همه چیز را به نفع خود بدانند. از برلین انتظار داریم که اطلاعات در دسترس ارائه کند که شامل نتایج مطالعات لابراتورها می گردد. ما منتظر پاسخ هستیم.

وی ادامه داد: تعیین است که برلین بلوف می زند و یک دستورکار سیاسی کثیف را اجرا می نماید.

کارشناس سیاست خارجی دولت آلمان نیز گفت، برلین و اروپا باید تصمیم بگیرند که چطور با روسیه مقابله نمایند. مساله اصلی این است که یک ماده سمی که از سوی قوانین بین المللی منع شده چطور در داخل روسیه وجود دارد و استفاده می گردد. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 2 آبان 1399 بروزرسانی: 2 آبان 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1325

به "روسیه، سفیر آلمان را احضار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه، سفیر آلمان را احضار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید