سردار اشتری: بخشی از آتش سوزی ها عمدی بود، نفراتی بازداشت شدند

به گزارش مجله آزات وب، رئیس پلیس کشور گفت: اقدامات خوبی در آتش سوزی ها صورت گرفت. بخشی از آنها غیرعمدی و تعدادی عمدی بود که در این رابطه نفراتی شناسایی و بازداشت شدند.

سردار اشتری: بخشی از آتش سوزی ها عمدی بود، نفراتی بازداشت شدند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار حسین اشتری در رزمایش ترافیکی تابستانه با عنوان ارتقاء توان و تحرک عملیاتی پلیس راهور با بیان اینکه بحث الکترونیکی کردن و هوشمندسازی ارائه خدمات در اولویت برنامه های نیروی انتظامی است، اظهار کرد: این موضوع را در پلیس راهور بیشتر از سایر پلیس ها احتیاج داریم و البته گام های خوبی در این زمینه برداشته شده است.

رئیس پلیس کشور اضافه کرد: ارائه خدمات به مردم هر چه که به وسیله سامانه های الکترونیکی و هوشمندسازی باشد، سرعت و دقت ما را افزایش می دهد. کار خوبی در زمینه نقل و انتقال خودرو انجام شده و به صورت آزمایشی در روز های آینده در شرق و غرب تهران اجرایی خواهد شد؛ اگر در زمینه هوشمندسازی کار به خوبی صورت گیرد، پیش بینی می کنیم بیش از 85 درصد مراجعات مردم کاهش پیدا کند که هم برای مردم و هم برای کارکنان ما اثرات خوبی دارد.

این مقام ارشد انتظامی در پاسخ به سؤالی درباره ورود نیروی انتظامی به بروز آتش سوزی های متوالی در کشور، گفت: هم نیروی انتظامی و هم دستگاه های مسئول در این حوزه حضور پیدا کردند و اقدامات خوبی در این رابطه انجام شده، بخشی از آتش سوزی ها غیرعمدی و تعدادی از آن ها عمدی بود که در این رابطه نفراتی شناسایی و بازداشت شدند.

اشتری در پاسخ به این سؤال که آیا پلیس بنابر درخواست سایر ارگان ها به مسئله گرانی مسکن نیز ورود پیدا خواهد نمود؟ گفت: شناسایی و برخورد با مفاسد مالی، وظیفه ذاتی پلیس امنیت مالی است، در جایی که متوجه آسیبی شویم، آن آسیب را به مسئولان مربوطه منعکس می کنیم و اگر فسادی در هر بخشی روی دهد، با هماهنگی دستگاه قضائی به مسئله ورود پیدا نموده و با آن فساد برخورد خواهیم کرد.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: در این مدت با راه اندازی پلیس امنیت مالی، شاهد اثرات خوبی بودیم و امیدواریم با اقدامات بعدی و چند پرونده عظیم که در اختیار داریم، با هماهنگی دستگاه قضائی خبر های خوبی را به مردم بدهیم.

وی درباره برنامه نیروی انتظامی برای کاهش تصادفات و جان باختگان سوانح رانندگی نیز متذکر شد: در ابتدا به مردم توصیه می کنم که به مصوبات ستاد ملی کرونا توجه داشته باشند، درباره فرهنگ ترافیک و رانندگی نیز از هموطنان می خواهیم که توصیه های پلیس راهور را مدنظر قرار دهند و با رعایت قانون هدایت و رانندگی شاهد کاهش تصادفات و جان باختگان سوانح رانندگی باشیم.

این مقام انتظامی، کاهش تصادفات و جان باختگان سوانح رانندگی را مستلزم همکاری تمام دستگاه ها مسئول و مردم با پلیس دانست و یادآور شد: به نظر می رسد مردم باید به بحث کرونا و سفر ها توجه بیشتری داشته باشند تا شاهد اثرات آن باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1187

به "سردار اشتری: بخشی از آتش سوزی ها عمدی بود، نفراتی بازداشت شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سردار اشتری: بخشی از آتش سوزی ها عمدی بود، نفراتی بازداشت شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید