سلطانی فر: استقلال و پرسپولیس به زودی وارد بازار سرمایه می شوند، سرخابی ها در 4 سال گذشته بدون یک ریال بودجه دولتی اداره شدند

به گزارش مجله آزات وب، وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه استقلال و پرسپولیس در چهار سال گذشته بدون یک ریال بودجه دولتی اداره شدند، از ورود سرخابی ها به بازار سرمایه خبرداد.

سلطانی فر: استقلال و پرسپولیس به زودی وارد بازار سرمایه می شوند، سرخابی ها در 4 سال گذشته بدون یک ریال بودجه دولتی اداره شدند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در جلسه خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با اشاره به فرایند اقدامات انجام شده برای واگذاری این دو باشگاه گفت: در چند ماه گذشته مراحل پیگیری خصوصی سازی دو باشگاه را با جدیت و اولویت کاری انجام دادیم و اگر این عزم و اراده از سوی وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی نبود و جلسات هفتگی به صورت مداوم برگزار نمی شد، شاید تا دو، سه سال دیگر نیز این کار صورت نمی گرفت.

وی اضافه کرد: وزارت ورزش در سه، چهار سال گذشته این دو باشگاه را حتی بدون یک ریال اعتبار دولتی و صرفا از محل درآمد حاصل از تبلیغات اداره نموده و هر دو تیم در بالاترین سطح لیگ حضور داشتند. سرخابی ها در این چند سال شرایط خوبی داشتند و به لیگ قهرمانان آسیا راه یافتند.

وزیر ورزش و جوانان اعلام نمود: در این شرایط تحریم ما هیچ گونه هزینه ای برای دو باشگاه ازاعتبارات دولتی انجام ندادیم، ولی از تعاملات و ارتباطات و همه ظرفیت های وزارت ورزش استفاده شد تا این دو باشگاه که بیشترین طرفدار را دارد به خوبی اداره گردد.

سلطانی فر ادامه داد: اداره این دو باشگاه بدون اتکا به بودجه دولتی و در شرایط سخت تحریم به نحو مطلوبی انجام شد و سال جاری نیز هر دو باشگاه در بالای جدول لیگ قرار دارند و دو تیم به نیمه نهایی جام حذفی رسیدند و در لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور دارند و این یکی از دستاوردهای مهم وزارت ورزش محسوب می گردد.

وی گفت: امروز یکی از افتخارات دولت و سازمان خصوصی سازی این است که معضل عظیم اداره این دو باشگاه به صورت دولتی حل گردد و سهام دو باشگاه به مردم و طرفداران واگذار گردد. یقین داریم این اتفاق تاریخی و تاثیرگذار برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و ورزش کشور است و در رشد این دو باشگاه و فوتبال ملی اثرگذار خواهد بود.

سلطانی فر ضمن قدردانی از همه کسانی که برای خصوصی سازی شدن دو باشگاه یاری کردند، گفت: تشکر می کنم از مجموعه همکاران در وزارت ورزش و دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، مسئولین عالی رتبه سازمان خصوصی سازی، وزارت امور اقتصاد و دارایی، اداره ثبت، دستگاه قضایی، وزارت راه و شهرسازی و همه دستگاه هایی که همکاری داشتند.

وی اضافه کرد: این دوستان یاری کردند که فرایند خصوصی سازی دو باشگاه تسریع گرددو در اسرع وقت کارها را انجام دادند که ما توانستیم پیشرفت خوبی در مراحل مستندسازی و آماده سازی این دو باشگاه برای ورود به بازار سرمایه داشته باشیم. این را تضمین می کنیم که به زودی این دو باشگاه وارد بازار سرمایه شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1295

به "سلطانی فر: استقلال و پرسپولیس به زودی وارد بازار سرمایه می شوند، سرخابی ها در 4 سال گذشته بدون یک ریال بودجه دولتی اداره شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: استقلال و پرسپولیس به زودی وارد بازار سرمایه می شوند، سرخابی ها در 4 سال گذشته بدون یک ریال بودجه دولتی اداره شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید