سیدی: مقابل کانادا پیروزی های مان شروع می گردد، عزت اللهی: می توانیم به عنوان تیم اول صعود کنیم

به گزارش مجله آزات وب، خبرنگاران: بازیکنان تیم زیر 17 سال کشورمان ابراز امیدواری کردند با پیروزی در 2 بازی آینده راهی مرحله حذفی جام جهانی شوند.

سیدی: مقابل کانادا پیروزی های مان شروع می گردد، عزت اللهی: می توانیم به عنوان تیم اول صعود کنیم

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، نوجوانان کشورمان در آستانه دیدار با کانادا در خصوص این بازی و همچنین تساوی مقابل آرژانتین به اظهار نظر پرداختند.

مظلوم: با شکست کانادا و اتریش به مرحله بعد صعود می کنیم

امیرمحمد مظلوم گفت: دیدار با آرژانتین بازی خوبی بود. بچه ها زحمت زیادی کشیدند و توانستیم این تیم قدرتمند و پرآوازه را متوقف کنیم. آنها تیم بسیار مقتدری هستند و هدف شان این است که قهرمان مسابقات شوند. آنها جلوی ما راحت نبودند.

وی اضافه کرد: ما موقعیت های خوبی داشتیم اما به اعتقاد من شانس با ما یار نبود و به دلیل اینکه اولین حضورمان در جام جهانی بود، فشار و استرس زیادی داشتیم. این در روند بازی تاثیرگذار بود. با شکست اتریش و کانادا به مراحل بعد صعود می کنیم.

عزت اللهی: می توانیم به عنوان تیم اول صعود کنیم

سعید عزت اللهی گفت: برای بردن آرژانتین به زمین رفته بودیم اما بدشانس بودیم و همه موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد. البته هر 2 تیم موقعیت های خوبی داشتند که هدر رفت. فکر می کنم عدالت با انجام تساوی اجرا شد و مهم نتیجه خوبی بود که توانستیم مقابل تیم بزرگ آرژانتین به دست بیاوریم که سابقه 3 مقام سومی در جام جهانی دارد و 4 بار به نیمه نهایی رسیده است.

او ادامه داد: فکر می کنم با پیروزی مقابل اتریش و کانادا می توانیم حتی به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کنیم. بازیکنان آرژانتین هم خوش شانس بودند و ما تیم دست و پا بسته ای مقابل آنها نبودیم. به اعتقاد من اگر در ضربات آخر دقت بیشتری به خرج می دادیم، می توانستیم پیروز میدان شویم. ان شاءالله با کوشش بیشتر و توکل به خدا سعی مان این است که جزو چهار تیم جهان قرار بگیریم و هدف بعدی ما نیز فینالیست شدن در این رقابت هاست.

سیدی: مقابل کانادا پیروزی های مان آغاز می گردد

یوسف سیدی نیز بیان کرد: ما برای پیروزی مقابل آرژانتین به میدان رفته بودیم. بازیکنان تمام کوشش شان را به کار بستند اما نتوانستیم نتیجه بهتری به دست آوریم و مقابل این تیم مساوی کردیم. خیلی ناراحتم که در این بازی یک موقعیت تک به تک را از دست دادم اما انشاءالله در بازی های آینده بهتر خواهیم بود و نتایج بهتری را کسب می کنیم.

وی توضیح داد: همه تیم هایی که به جام جهانی آمده اند قدرتمند هستند ولی ما هم تیم بسیار خوبی هستیم قطعا در این بازی بیشتر کوشش می کنیم تا با استفاده مناسب از موقعیت ها بتوانیم کانادا را شکست داده و بردهای خود را از این بازی آغاز کنیم. به همین دلیل فقط برای برد به میدان می رویم. هدفمان قهرمانی است و فقط برای رسیدن به این عنوان به جام جهانی آمده ایم.

جعفری کیا: کانادا دست و پا بسته نیست

ساسان جعفری کیا گفت: مقابل آرژانتین بسیار بهتر و سرتر از حریف کار کردیم و 9 موقعیت گل داشتیم و درصد مالکیت توپ ما بیشتر از آرژانتینی ها بود اما مقابل این تیم نتوانستیم امتیاز لازم را کسب کنیم.

او ادامه داد: کانادا تیم بسیار خوبی است که قهرمان کونکاکاف شده است. آنها حریف دست و پا بسته ای نیستند اما مقابل این تیم برای رسیدن به پیروزی به میدان می رویم زیرا به سه امتیاز این بازی احتیاج داریم. از همه ایرانیان که به استادیوم آمدند و اجازه ندادند که احساس غربت کنیم تشکر ویژه ای دارم و امیدوارم که آنها اجازه ندهند که مقابل کانادا و اتریش تنها باشیم. هدف ما رسیدن به فینال است به همین دلیل به احتمال 90 درصد به عنوان تیم اول گروه راهی مرحله بعدی خواهیم شد. البته بازیکنان در این بازی استرس داشتند اما هرچه از زمان بازی می گذشت برای ما فرقی نمی کرد که آرژانتین مقابل ماست یا تیم دیگر و امیدوارم بازیهای خوبمان را در دیدارهای آینده هم ادامه دهیم.

قلی زاده: کانادا را می شناسیم

علی قلی زاده گفت: مقابل آرژانتین موقعیت های زیادی داشتیم که اگر از آنها بهتر استفاده می کردیم می توانستیم به پیروزی برسیم البته همواره اولین بازی سخت است و در بازی های بعدی جبران خواهیم کرد.البته بعضی فکر می نمایند ما خودخواهانه بازی نموده ایم اما شرایط بازی و جو استادیوم جوری بود که بازیکنان از فضاهای مناسب کمتر دقت می کردند اما بحث خودخواهی صحیح نیست هدف ما این است که تیم ببرد و هر کسی که گل زده تنها به موفقیت تیم یاری می نماید.

وی اضافه کرد: در آلمان بازی تیم کانادا را دیده ایم و انشاءالله مقابل این تیم با قدرت به میدان رفته تا نخستین پیروزی خود در این مسابقات را به دست آوریم. ما مقابل آرژانتین که تیم نخست آمریکا بود و قدرت بالایی داشت نشان دادیم تیم خیلی خوبی داریم و بسیار امیدواریم در 2 بازی هم نتایج خوبی را کسب نموده و به عنوان تیم نخست وارد مرحله بعد شویم وآنجا بتوانیم به مراحل بعدی راه پیدا کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 278

به "سیدی: مقابل کانادا پیروزی های مان شروع می گردد، عزت اللهی: می توانیم به عنوان تیم اول صعود کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدی: مقابل کانادا پیروزی های مان شروع می گردد، عزت اللهی: می توانیم به عنوان تیم اول صعود کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید