شهردار تهران نسبت به الزام شهرداران مناطق برای معین تکلیف گودها اقدام کند

به گزارش مجله آزات وب، تهران (پانا) - رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران خواهان معین تکلیف هرچه سریعتر گودهای پرخطر از سوی شهرداران مناطق شد.

شهردار تهران نسبت به الزام شهرداران مناطق برای معین تکلیف گودها اقدام کند

محمد سالاری در جلسه امروز شورای شهر تهران در تذکری چندین باره در مورد گودهای رها شده گفت: چندی پیش جلسه ای با ریاست آقای هاشمی و حضور اعضای کمیسیون های شهرسازی و معماری و عمران و حمل و نقل و معاونان مربوطه درخصوص مشخص تکلیف گودهای پرخطر داشتیم و ما نیز با حضور در مناطق مختلف به آنالیز میدانی شرایط گودهای پرخطر موجود پرداختیم.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران ادامه داد: علی رغم وعده های شهرداران مناطق مبنی بر الزام مالکان به مقاوم سازی و مشخص تکلیف این گودها، هنوز اقدامی در این خصوص انجام نشده است، در حالی که امکان پرکردن به روش های استاندارد و بدون هزینه برای بعضی از این گودها وجود دارد.

وی اضافه نمود: این موضوع یکی از مطالبات جدی شهروندان است و از ریاست شورای شهر تقاضا دارم، شخصا به این موضوع ورود پیدا نموده و از شهردار تهران بخواهید با توجه به اینکه در فصل بارش قرار داریم هرچه سریعتر نسبت به الزام شهرداران مناطق برای مشخص تکلیف گودها اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1400

به "شهردار تهران نسبت به الزام شهرداران مناطق برای معین تکلیف گودها اقدام کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردار تهران نسبت به الزام شهرداران مناطق برای معین تکلیف گودها اقدام کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید