شیخ لاری: فرایند رو به رشد تراکتور را حس کردم، مسائل تراکتور به ما به ارث رسیده است

به گزارش مجله آزات وب، سرمربی موقت تیم فوتبال تراکتور گفت: در 48 ساعت گذشته فرایند رو به رشدی در تیمی که شش ماه است با آن کار می کنم را حس کردم.

شیخ لاری: فرایند رو به رشد تراکتور را حس کردم، مسائل تراکتور به ما به ارث رسیده است

به گزارش خبرنگاران از تبریز، احد شیخ لاری پس از شکست 2 بر صفر تیم تراکتور مقابل ماشین سازی در هفته چهاردهم لیگ برتر گفت: به ماشین سازی تبریک می گویم و این سه امتیاز مبارک آنها باشد. من در 48 ساعت گذشته فرایند رو به رشدی در تیمی که شش ماه است با آن کار می کنم را حس کردم. امیدوارم در هفته های آینده اشتباهات را به حداقل برسانیم.

وی درباره اینکه به نظر می رسد مشکل تیم تراکتور تغییر سرمربی نبوده است گفت: این فکر شماست ولی من مطمئنم فوتبال زاویه های مختلفی دارد. گفتم که در 48 ساعت گذشته فرایند رو به رشد را دیدم، اگر شما ندیدید این مشکل شماست. مسائلی در تیم وجود دارد که به ارث رسیده است. من شخصی هستم که از طرفداران عذرخواهی می کنم. این اتفاقات رخ می دهد و عذرخواهی من را بپذیرند. قطعا در هفته های آینده بهتر از این عمل خواهیم کرد. اگر بازی را بررسی کنید می بینید چند توپ روی دروازه تراکتور آمد و چند توپ روی دروازه حریف.

سرمربی موقت تراکتور در خصوص اینکه گفته مسائل به تیم او به ارث رسیده است مطرح نمود: داشته های مان از جنبه های مختلف همین است. ساختار تیمی و شرایط بدنی این است و نمی خواهم کسی را زیر سوال ببرم. فوتبال سلیقه است و امیدوارم اگر فوتبالی ها به تراکتور نگاه می نمایند ببینند که ما در چه پست هایی جاها کمبود داریم. پنج، شش موقعیت گل داشتیم، ولی ماشین سازی روی یک ضربه ایستگاهی و یک کرنر به گل رسید. این تیم نه فشار آورد و نه توپی روی دروازه ما. ماشین سازی را بررسی نموده بودیم و می دانستیم ممکن است از هیمن نقاط ضربه بخوریم.

آیا تراکتور کمبود فنی دارد یا سخت افزاری و بازیکنی؟ شیخ لاری در پاسخ به این سوال گفت: من روز گذشته هم گفتم که دو مصدوم داریم. امروز هم آنها را در اختیار نداشتیم. کمبودهای ما از این بابت نبود که بگوییم البسه یا چیزهای دیگر نداریم. کار ما و فوتبال به گونه ای است که کار سیستماتیک انجام می دهیم. حدود 35 دقیقه با سه دفاع بازی کردیم. برای آینده اگر باز هم با سیستماتیک پیش برویم و شرایط بدنی و فنی را بهتر کنیم، مطمئنم شرایط بهتر خواهد شد.

وی در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه تراکتور در خط دفاع و حمله با مشکل روبه رو است، گفت: من هم با شما هم عقیده هستم. امیدوارم در خط حمله و خط دفاع مورد توجه قرار بگیریم و با کوشش مدیران این نقاط ضعف در نیم فصل به حداقل برسد.

سرمربی موقت تراکتور در خصوص اینکه در شرایط نامناسب مسئولیت تراکتور را بر عهده گرفته است، یادآور شد: من به عنوان مدیر تیم در تراکتور حضور داشتم و هیچ برنامه ای هم برای آینده ترسیم نکردم، چون کسی نیستم که وقتی در کادرفنی هستم پشت سر آنها قدم های نا سالم بردارم. تا زمانی هم که کنار دنیزلی بودم سعی کردم وظایفم را به خوبی انجام دهم. اینکه چرا به تراکتور آمدم باید بگویم کسانی که در روزهای سخت مسئولیت می پذیرند خیلی اندک هستند. امیدوارم خدا یاری مان کند تا طرفداران مان اینگونه ناراحت به خانه نفرایند. ما هم ناراحتیم و از همه طرفداران عذرخواهی می کنم. امیدوارم همه طرفداران و کسانی که ما را دوست ندارند این عذرخواهی ما را به عنوان عضوی از باشگاه تراکتور پذیرا باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 701

به "شیخ لاری: فرایند رو به رشد تراکتور را حس کردم، مسائل تراکتور به ما به ارث رسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیخ لاری: فرایند رو به رشد تراکتور را حس کردم، مسائل تراکتور به ما به ارث رسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید