شیوع کروناویروس در فرانسه؛ یک نماینده مجلس بستری شد

به گزارش مجله آزات وب، ریشار فران، رئیس مجلس ملی فرانسه پنجشنبه شب خاطرنشان کرد که یکی از نمایندگان این مجلس به دلیل ابتلا به کروناویروس جدید در بیمارستان بستری شده است.

شیوع کروناویروس در فرانسه؛ یک نماینده مجلس بستری شد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، به گفته رئیس مجلس ملی فرانسه یکی از کارکنان این نهاد نیز به نوع جدید کروناویروس مبتلا شده است.

بنا به گزارش رسانه های فرانسه، ژان لوک ریتزر، نماینده 68 ساله دپارتمان او-رن در بخش مراقبت های ویژه بیمارستانی در شهر مولوز بستری شده است.

یکی از کارکنان مجلس ملی فرانسه نیز پس از ابتلا به کروناویروس در منزل خود در قرنطینه به سر می برد. یکی دیگر از کارکنان مجلس ملی فرانسه نیز مشکوک به ابتلا به این ویروس است و به همین دلیل در بیمارستان بستری شده است.

ژان لوک ریتزر روز 25 فوریه (حدود 10 روز پیش) در جلسه مجلس ملی حضور داشت. او همچنین روز 26 فوریه در جلسه کمیسیون سیاست خارجی مجلس ملی شرکت نموده بود.

ریشار فران اعلام نموده است که همه افرادی که بین روزهای 24 تا 28 فوریه با ژان لوک ریتزر در تماس بوده اند از ابتلای این نماینده به کروناویروس جدید آگاه شده اند. احتمال داده می گردد که از گروهی از نمایندگان حاضر در این دو جلسه آزمایش ابتلا به ویروس جدید گرفته گردد.

به گزارش یورونیوز، مقامات فرانسه اعلام نموده اند که تا به امروز 423 نفر در این کشور به نوع جدید کروناویروس مبتلا شده اند. از این تعداد تا به امروز هفت نفر جان خود را از دست داده اند و از میان مبتلایان حال 23 نفر وخیم گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 925

به "شیوع کروناویروس در فرانسه؛ یک نماینده مجلس بستری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیوع کروناویروس در فرانسه؛ یک نماینده مجلس بستری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید