صدور مجوز چاپ محصولات غیر کتاب به ارشاد استان تهران تفویض شد

به گزارش مجله آزات وب، خبرنگاران: دفتر امور چاپ در راستای طرح تمرکززدایی، اختیارات قانونی خود در حوزه صدور مجوز چاپ محصولات غیرکتاب را به ارشاد استان تهران واگذار کرد.

صدور مجوز چاپ محصولات غیر کتاب به ارشاد استان تهران تفویض شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، دفتر امور چاپ در راستای طرح تمرکززدایی و همچنین پرداختن بیشتر به وظیفه ذاتی خود در حوزه سیاست گذاری و برنامه ریزی، اختیارات قانونی خود در حوزه صدور مجوز چاپ محصولات غیر کتاب را به ارشاد استان تهران واگذار کرد. این واگذاری در ادامه تفیض اختیارات این دفتر به استان های صورت گرفته است.

مرحله اول طرح تفیض اختیارات دفتر امور چاپ در سال 85 و به قصد تسریع فرایند های صدور مجوز در حوزه چاپ صورت گرفته بود. مرحله دوم این طرح با وقفه ای طولانی و پس از تغییرات مدیریتی در زمستان گذشته بار دیگر به صدر اولویت های این دفتر بازگشت. در حال حاضر تنها واحد صدور مجوز کارهای چاپی غیر کتاب به استان منتقل شده است و با انجام مقدمات کار واحد حمایت و نظارت بر صنعت چاپ نیز به این استان تفیض خواهد شد.

احمد علمشاهی مدیرکل دفتر امور چاپ در این خصوص گفت: با توجه به وظایف محوله قانونی به این دفتر که شامل سیاست گذاری و برنامه ریزی در حوزه صنعت چاپ است، کارهای اجرایی این دفتر به استان تهران انتقال خواهد یافت.

مراجعان این حوزه از این پس برای دریافت مجوزهای مربوطه باید به ارشاد استان تهران واقع در خیابان مطهری، نبش خیابان امیراتابک، روبروی سازمان تعزیرات حکومتی مراجعه نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 908

به "صدور مجوز چاپ محصولات غیر کتاب به ارشاد استان تهران تفویض شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور مجوز چاپ محصولات غیر کتاب به ارشاد استان تهران تفویض شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید