طراحی سامانه کنترل و مهار شن در چاه های نفت و گاز

به گزارش مجله آزات وب، به گزارش خبرنگاران به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، روح الله آهنگران، مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت: در این شرکت، توانایی ارائه خدمات گسترده و یکپارچه مانند طراحی و مهندسی، تهیه و تأمین کالا، ساخت تجهیزات و خدمات رانش و نصب در میادین نفت و گاز را داریم.

طراحی سامانه کنترل و مهار شن در چاه های نفت و گاز

وی با بیان اینکه تولید یکی از مهمترین ابزارهای استراتژیک صنعت نفت تحت عنوان ویپ استاک در این شرکت یکی از افتخارات ما بوده، گفت: بنا داریم آویزه های آستری چرخشی را که از جمله پیشرفته ترین تجهیزات درون چاهی کاربردی برای افزایش ظرفیت میادین نفتی کشور هستند را به تولید برسانیم.

به گفته آهنگران، با اتکا به تخصص و تجربه شرکت، فعالیت جدی خود را در جهت تکمیل خدمات یکپارچه، خدمات جانبی چاه های نفت و گاز از قبیل مانده یابی و سیستم کنار گذر چاه ها (ویپ استاک)، مسدودکننده ها و... ادامه می دهیم.

مدیرعامل شرکت اظهار کرد: تا به امروز در این شرکت بیش از 500 دستگاه ویپ استاک را به تولید رسانده ایم.

وی با بیان اینکه تکنولوژی سیستم های مهار شن انحصارا در اختیار کشورهای آمریکای شمالی، ایران و چین است، گفت: استفاده از این دستگاه، منجر به حفظ مزایای کلیه سیستم های کنترل شن، می شود که اکنون با استفاده از نمونه ایرانی آن، باعث جلوگیری از واردات خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 دی 1400 بروزرسانی: 16 دی 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2035

به "طراحی سامانه کنترل و مهار شن در چاه های نفت و گاز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سامانه کنترل و مهار شن در چاه های نفت و گاز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید