طعنه دوباره کنعانی زادگان به بازیکنان استقلال

به گزارش مجله آزات وب، خبرنگاران: فزونی 3 بر یک پرسپولیس برابر گل گهر سیرجان در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر، صندلی پرسپولیس در صدر جدول را تضمین کرد، ولی باعث نشد بازیکنان این تیم بعد از بازی با خوشحالی مصاحبه نمایند!

طعنه دوباره کنعانی زادگان به بازیکنان استقلال

به گزارش خبرنگاران، ظاهرا بازیکنان پرسپولیس طبق برنامه قبلی در صحبت هایشان با خبرنگاران، اشاره ای هماهنگ به مسائل اقتصادی و دریافتی شان داشتند و هرکدام به طریقی نسبت به این موضوع اعتراض کردند. محمد حسین کنعانی زادگان، مدافع باشگاه پرسپولیس یکی از آن بازیکنان بود. او بعد از ملاقات برابر گل گهرسیرجان گفت: می خواهم موضوعی را مطرح کنم. ما به جایی رسیده ایم که نه پولی داریم و نه چیزی. بس است دیگر. خودم هیچ پولی نگرفته ام و آنقدر کم گرفته ام که قابل ذکر نیست. بروید دریافتی مان با دیگران را مقایسه کنید، کسانی که هر چیزی از دهان شان در می آید، مطرح نموده و بی احترامی می نمایند. دریافتی ما و آن ها را مقایسه کنید و ببینید قرارداد ما چقدر است، آن ها چقدر.

اشاره کنعانی زادگان به مقایسه قرارداد ما با آنها و کسانی که هرچیزی از دهانشان در می آید مطرح و بی احترامی می نمایند به بازیکنان استقلال است. الان چند هفته ای می گردد که پرسپولیسی ها مصرانه درخواست دارند رقم قرارداد و دریافتی بازیکنان دو تیم پرسپولیس و استقلال منتشر گردد تا تعیین گردد چه تیمی مورد حمایت قرار گرفته است.

منبع: فرارو
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1827

به "طعنه دوباره کنعانی زادگان به بازیکنان استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طعنه دوباره کنعانی زادگان به بازیکنان استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید