طلب 40 میلیاردی پرسپولیسی ها از باشگاه

به گزارش مجله آزات وب، باشگاه پرسپولیس تا به امروز تنها 55 درصد از مطالبات بازیکنان خود را پرداخت نموده است. سرخ پوشان اگرچه انتظار داشتند رقم بیشتری دریافت نمایند اما این اتفاق هنوز رخ نداده و کل دریافتی آن ها تنها 55 درصد بوده است.

طلب 40 میلیاردی پرسپولیسی ها از باشگاه

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، اخبار دریافتی از باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است که برای تامین 45 درصد پایانی قرارداد اعضای تیم، مدیرعامل پرسپولیس باید حدود 40 میلیارد تومان دیگر تامین کند که این امر با توجه به در اختیار نبودن فضاهای درآمدی از سوی پرسپولیس، کار مدیران این باشگاه را سخت نموده است.

جالب این که باشگاه روی پرداخت کارگزار نیز نمی تواند حساب کند چرا که طبق آن چه در مفاد قرارداد طرفین آمده در سال اول کارگزار باید بعد از کسر سهم خود، 95 میلیارد تومان به پرسپولیس می داد که تا به حال حدود 85 میلیارد تومان این رقم وصول شده و اگر قرار باشد همه چیز درست پیش برود، پرسپولیس برای پرداخت بدهی بازیکنان و کادر فنی 30 میلیارد دیگر کم دارد. البته به جز مخارج روزمزه باشگاه و مخارج سنگین بازی های داخلی و خارج از خانه. اتفاقی که باعث شده مدیران پرسپولیس رو به مدیریت قرض و قوله بیاورند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 خرداد 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1776

به "طلب 40 میلیاردی پرسپولیسی ها از باشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلب 40 میلیاردی پرسپولیسی ها از باشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید