عجیب ترین احتمال در خصوص بازگشت استراماچونی

به گزارش مجله آزات وب، اگر ملاقات حذفی با سپاهان لغو گردد، کل استقلال تعطیل خواهد شد و استراماچونی دوباره باید به ایتالیا برگردد.

عجیب ترین احتمال در خصوص بازگشت استراماچونی

به گزارش خبرنگاران، در پرونده پرفراز و نشیب کوشش ها برای بازگرداندن آندرا استراماچونی به استقلال، حالا بار دیگر امید از ناامیدی پیشی گرفته و گفته می گردد این مربی امروز یا فردا وارد تهران خواهد شد. به طور همزمان اما شایعات گسترده ای در خصوص احتمال لغو بازی استقلال و سپاهان در یک چهارم نهایی جام حذفی به گوش می رسد و حتی مراجع رسمی هم مدعی شده اند ممکن است این بازی به خاطر آلودگی هوا به زمان دیگری موکول گردد.

به این ترتیب اگر این اتفاق رخ بدهد، عملا بازگشت استراماچونی در این مقطع بی فایده خواهد بود، چرا که استقلال تا پیش از آغاز تعطیلات نیم فصل فقط همین یک بازی را پیش رو دارد. مسابقات هفته هفدهم قبلا لغو شده و البته آبی ها بازی عقب افتاده هم ندارند. بنابراین در صورت لغو ملاقات حذفی با سپاهان، کل استقلال تعطیل خواهد شد و استراماچونی دوباره باید به ایتالیا برگردد! هنوز تکلیف برگزاری یا عدم برگزاری این ملاقات معین نیست. طبق برنامه قبلی، بازی دو تیم قرار است دوشنبه انجام گردد و کیفیت هوای پایتخت در این روز، تکلیف نهایی آن را روشن خواهد نمود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 733

به "عجیب ترین احتمال در خصوص بازگشت استراماچونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب ترین احتمال در خصوص بازگشت استراماچونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید