عزیزی خادم: فغانی در بازی های پایانی لیگ و جام حذفی یاری می نماید، از شجاعی و دژاگه تقدیر می گردد

به گزارش مجله آزات وب، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: از فغانی خواسته ایم در چند بازی آخر لیگ و جام حذفی به ما یاری کند.

عزیزی خادم: فغانی در بازی های پایانی لیگ و جام حذفی یاری می نماید، از شجاعی و دژاگه تقدیر می گردد

با ما همراه باشید و درباره جاذبه های چارگون بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، شهاب عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال در مورد شایعاتی درباره قضاوت علیرضا فغانی گفت: از آقای فغانی که افتخار کشور است، خواسته ایم تا در چند بازی آخر لیگ و جام حذفی استفاده کنیم و اگر مسئله ای نباشد، این اتفاق خواهد افتاد.

وی ضمن تشکر از اشکان دژاگه و مسعود شجاعی برای خدمات به تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: از این 2 بازیکن محبوب که خداحافظی نموده اند در آینده ای نزدیک تقدیر خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به بدهی دن گاسپار بیان نمود: سعی می کنیم از تاریکی بدهی های فدراسیون گذشته فاصله بگیریم. دن گاسپار دستیار سابق کی روش بدهی از چند سال قبل دارد که امروز و فردا بدهی وی پرداخت خواهد شد. بعلاوه بدهی کادر فنی تیم ملی فوتسال هم پرداخت خواهد شد. متاسفانه بخشی از زمان ما صرف بدهی های بر جای مانده گذشته ولی امیدوارم هر چه سریعتر از فضای تاریک گذشته عبور کنیم.

عزیزی خادم به بیان گزارشی از شرایط تیم ملی فوتبال پرداخت و توضیح داد: هم اکنون تیم ملی از یک پیچ تاریخی با موفقیت عبور نموده است و همه ما از این بابت خوشحالیم و با انگیزه کار می کنیم و خداوند را شاکریم.

وی با اعلام اینکه فدراسیون فوتبال نگاهش افق گشایی بر مبنای توسعه متوازن و حمایتی است، بیان داشت: نگاه مان در فدراسیون یک نگاه جمعی است و نگاه شخصی برای ما ارزش ندارد.فضایی که در فدراسیون است نگاه ساختن و نگاه به آینده است. عدم پرداخت بدهی های بجای مانده باعث شده تا فرایند توسعه ای در فوتبال کند پیش رود.

عزیزی خادم اضافه کرد: امروز می بینم در سیرجان، غیر از تیم آقایان، تیم بانوان هم افتخار آفرین است و یک رویکرد دیگر که در فدراسیون دنبال می کنیم نگاه عدالت محور به فوتبال آقایان و بانوان است.

وی توضیح داد: یکی از بحث های اصلی فدراسیون، استعدادیابی است و در پی یک فضای عدالت محور هستیم تا هیچ استعدادی نادیده گرفته نگردد. نگاه ما این است که کف جامعه را که مشتاق هستند و دیده نمی شوند، کشف نموده و استعدادیابی صورت گیرد. وظیفه حرفه ای و اخلاقی خود می دانیم و این اراده واحد را دارد که در این راه قدم بگذاریم. با همدلی و همکاری آگاهانه پیش می رویم و با انگیزه فدراسیون که یک نگاه ملی دارد، و فضا به سمتی پیش خواهد رفت تا خللی در اجرا و پیشبرد اهداف ایجاد نگردد. با توجه به اینکه استعدادیابی درستی صورت نگرفته، یک فستیوال گسترده برگزار خواهیم کرد که مشروعیت بخشی در فوتبال ملی ببینیم.

وی در ادامه بیان نمود: در پی تمرکز زدایی از تهران در فوتبال هستیم و نگاه تکثر گرایی را دنبال می کنیم.

عزیزی خادم در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: در هرکاری موانعی وجود دارد و همواره یک عده در هر فعالیتی ناراضی اند، لذا باید این موضوع را بپذیریم و در راستا توسعه از آدم های باکیفیت استفاده کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ساختن زمان، همدلی و برنامه ریزی می خواهد.در نگاه توسعه ای فدراسیون، ده ها تیم باید ساخته گردد. برای پیشبرد اهدافمان احتیاج به زمان داریم و با همگرایی و اتحاد به هدفمان خواهیم رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1832

به "عزیزی خادم: فغانی در بازی های پایانی لیگ و جام حذفی یاری می نماید، از شجاعی و دژاگه تقدیر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزیزی خادم: فغانی در بازی های پایانی لیگ و جام حذفی یاری می نماید، از شجاعی و دژاگه تقدیر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید