فیلم ، حمله به ساختمان مجلس صربستان

به گزارش مجله آزات وب، گروهای از مخالفان دولت صربستان در اعتراض به تصمیمات تازه دولت، به ساختمان مجلس حمله نموده و با پلیس درگیر شدند.

فیلم ، حمله به ساختمان مجلس صربستان

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با گروه ساختمانی در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

به نوشته گروه بین الملل خبرنگاران، شماری از مخالفان دولت آلکساندر ووچیچ رئیس جمهوری صربستان که مخالف تداوم محدودیتهای کرونایی بودند سه شنبه شب با حمله به نگهبانی مستقر در مجلس این کشور و شکستن در ورودی، وارد صحن مجلس شدند اما پلیس آنها از این مکان بیرون کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز مخالفان با سردادن شعارهایی استعفای رئیس جمهوری صربستان را خواهان بودند. مخالفان در بین شعارهای خود صربستان به پاخواسته را سر دادند. این در حالی است که رئیس جمهور صربستان غروب سه شنبه از تداوم محدودیتها به ویژه در بلگراد پایتخت این کشور خبر داده و دلیل آن را افزایش شمار مبتلایان به کرونا اعلام نموده بود.

مخالفان با مقصر برشمردن دولت عنوان میکنند که آنها نباید بهای یک محدودیت دیگر را بپردازند.

صربستان 7 میلیون نفر جمعیت دارد و طبق گزارشها تا به امروز 16168 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و 330 تن جان باخته اند. پزشکان این کشور هشدار داده اند که ظرفیت پذیرش بیمارستانها تکمیل و کارکنان بخش پزشکی خسته شده اند.

محدودیتهای کرونایی در این کشور از ماه مارس (فرودین) اعمال شد، اما اواخر ماه مه (اردیبهشت) به دلیل برگزاری انتخابات در ماه ژوئن (خرداد) محدودیتها برطرف شدند. در جریان تجمع های انتخاباتی هوداران حزب حاکم این کشور در تجمعات خود از ماسک صورت استفاده نکردند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1181

به "فیلم ، حمله به ساختمان مجلس صربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، حمله به ساختمان مجلس صربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید