قطب گردشگری چهارمحال و بخیتاری میزبان جشنواره روستاگردی

به گزارش مجله آزات وب، بهمن عسگری سوادجانی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشنواره گردشگری روستاگردی در شهرستان سامان (قطب گردشگری استان چهارمحال و بختیاری)، گفت: این جشنواره برای سومین بار است که در این شهرستان برگزار می گردد.

قطب گردشگری چهارمحال و بخیتاری میزبان جشنواره روستاگردی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط ویزای دانش آموزی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

وی اضافه نمود: سال جاری این جشنواره در روستای هوره شهرستان سامان برگزار می گردد.

وی بیان کرد: روستای هوره یکی از روستاهای تاریخی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری است که دارای بافت تاریخی، قلعه تاریخی، پل تاریخی و باغات گسترده میوه است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: عبور رودخانه زاینده رود از کنار این روستا نیز از جاذبه های گردشگری این منطقه است.

بهمن عسگری سوادجانی در ادامه یادآور شد: سال گذشته جشنواره روستاگردی در روستای یاسه چای شهرستان سامان برگزار گردید که استقبال قابل توجهی از این جشنواره صورت گرفت و این جشنواره نقش مهمی در توسعه بخش گردشگری این روستا ایفا کرد.

وی ادامه داد: وجود بافت تاریخی ارزشمند و قرارگیری روستای یاسه چای در حاشیه رودخانه زاینده رود، این روستا را به یکی از روستاهای هدف گردشگری استان تبدیل نموده است.

بهمن عسگری برپایی نمایشگاه عرضه محصولات باغی، پخت غذاهای محلی، فضاسازی بافت تاریخی روستا، برگزاری تورهای قایقرانی از سوی فدراسیون و کمیته قایقرانی استان را از جمله برنامه های این جشنواره بود که سال گذشته برگزار گردید.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری در ادامه تاکید نمود: جشنواره روستاگردی سال جاری چهارمحال و بختیاری از روز 18 شهریور تا روز 20 شهریور سالجاری در روستای هوره برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 773

به "قطب گردشگری چهارمحال و بخیتاری میزبان جشنواره روستاگردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطب گردشگری چهارمحال و بخیتاری میزبان جشنواره روستاگردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید