لزوم استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در بازسازی مناطق زلزله زده سی سخت

به گزارش مجله آزات وب، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در بازسازی و نوسازی مناطق زلزله زده سی سخت الزامی است.

لزوم استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در بازسازی مناطق زلزله زده سی سخت

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

کیامرث حاجی زاده در نشست کارگروه زیربنایی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به زلزله سی سخت اضافه نمود: استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد و با کیفیت در بازسازی و نوسازی ساختمان های آسیب دیده از زلزله سی سخت، الزامی است.

وی توضیح داد: کیفیت مصالح ساختمانی یکی از عواملی است که به همراه شرایط ساختگاهی، طراحی، اجرا، نگهداری و تعمیر در دوام و آسیب پذیری ساختمان ها نقش بسزایی دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: استفاده از مصالح ساختمانی با کیفیت و استاندارد می تواند باعث افزایش طول عمر و مقاومت ساختمان ها در مقابل زلزله گردد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد، در ادامه این نشست، بهمن رحمتی مدیر کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه لیست واحدهای فراوریی مصالح ساختمانی دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد معتبر، به دستگاه های ذیربط از جمله: استانداری، بنیاد مسکن، نظام مهندسی ساختمان، دبیرخانه شورای فنی، نوسازی مدارس و اداره کل راه و شهرسازی استان ارسال شده است، بیان نمود: واحدهای فراوریی دارای نشان استاندارد استان توان تامین مصالح ساختمانی مورد احتیاج جهت بازسازی مناطق زلزله زده را داشته و لذا انتظار می رود پیمانکاران و دستگاه های متولی از حداکثر ظرفیت واحدهای فراوریی با کیفیت استاندارد در بازسازی مناطق زلزله زده برای رونق فراوری و اشتغال در استان استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1591

به "لزوم استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در بازسازی مناطق زلزله زده سی سخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در بازسازی مناطق زلزله زده سی سخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید