ماموریت جدید رانیری، نجات فولام از سقوط

به گزارش مجله آزات وب، باشگاه فولام، کلودیو رانیری را به عنوان جانشین اسلاویسا یوکانوویچ انتخاب کرد. این مربی صرب فصل گذشته موفق شد فولام را به لیگ برتر برساند، ولی در 12 هفته اخیر تنها پنج امتیاز به دست آورد تا برکنار گردد.

ماموریت جدید رانیری، نجات فولام از سقوط

سرمربی ایتالیایی که سابقه راهنمایی چلسی و قهرمانی با لستر در لیگ برتر را دارد از طرف شهیدخان، مالک فولام ماموریت پیدا نموده مانع سقوط این تیم گردد.

رانیری در مصاحبه با وبسایت فولام گفت: قبول دعوت آقای شهیدخان و فرصت کار کردن در فولام یک افتخار بزرگ است. اینجا باشگاهی فوق العاده با سنت و تاریخی قدیمی است. هدف فولام هیچگاه نباید بقا در لیگ برتر باشد. ما باید همیشه رقیب سختی برای حریفان و منتظر موفقیت باشیم. فولام بازیکنان با ستعدادی در تمام پست ها دارد. من می دانم که این تیم می تواند بهتر از این کار کند.

شهیدخان هم گفت: انتخاب کلودیو هیچ ریسکی ندارد، چرا که او کاملا آماده کار در لیگ برتر است و بخصوص در این شرایط کسی است که به او احتیاج داریم. عملکرد او با لستر افسانه ای است و اگر تجربه او با چلسی و سایر تیم های بزرگ اروپا را هم در نظر بگیرید، می بینید که فولام قرا راست از یک مربی فوق العاده در تیمش استقبال کند.

رانیری که فصل گذشته سرمربی نانت در لیگ فرانسه بود، در اولین بازی با فولام مقابل ساوتهمپتون قرار می گیرد.

12

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 14 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 98

به "ماموریت جدید رانیری، نجات فولام از سقوط" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماموریت جدید رانیری، نجات فولام از سقوط"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید