محمد : در کنار دولت کشور را به کارگاه سازندگی تبدیل نموده ایم ، قرارگاه 285 پروژه در دست اجرا دارد

به گزارش مجله آزات وب، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با بیان اینکه کشور به کارگاه عظیم عمرانی تبدیل شده از اجرای 285 پروژه توسط قرارگاه خاتم الانبیا در سطح کشور اطلاع داد.

محمد : در کنار دولت کشور را به کارگاه سازندگی تبدیل نموده ایم ، قرارگاه 285 پروژه در دست اجرا دارد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، سعید محمد ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه شهید صیدی در اراک با اشاره به فعالیت های عمرانی در کشور گفت: دشمن امروز فشارهای زیادی به کشور وارد می نماید تا مردم را نا امید و بی انگیزه سازد ولی در حال حاضر همه در کنار هم بوده و با همراهی و مشارکت با دولت، کشور به کارگاه عظیم عمرانی تبدیل شده است.

وی اضافه نمود: قرارگاه خاتم 285 پروژه در سطح کشور دارد که آمار نشانگر این است که کارکرد قرارگاه نسبت به سال های گذشته بیش از 2 برابر شده و در خدمت رسانی به مردم و ایجاد انگیزه و امید به ویژه در استان نقش مهمی دارد.

محمد اعلام کرد: در اراک حدود 11 پروژه تکمیل کردیم که یکی از آنها آزادراه تهران ـ ساوه بود که به اتمام رسید و سایر پروژه ها نیز انجام می گردد، در اراک باتوجه به احتیاج شهر و شورای شهر از 2 سال گذشته قرارگاه به صورت جدی فعال شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1350

به "محمد : در کنار دولت کشور را به کارگاه سازندگی تبدیل نموده ایم ، قرارگاه 285 پروژه در دست اجرا دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد : در کنار دولت کشور را به کارگاه سازندگی تبدیل نموده ایم ، قرارگاه 285 پروژه در دست اجرا دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید