مربی تراکتور: با بازی مالکانه ماشین سازی را شکست دادیم، تیکدری قرارداد دارد و می ماند

به گزارش مجله آزات وب، مربی تیم فوتبال تراکتور بازی مالکانه را عامل رجحان تیمش مقابل ماشین سازی در دربی تبریز دانست.

مربی تراکتور: با بازی مالکانه ماشین سازی را شکست دادیم، تیکدری قرارداد دارد و می ماند

جهت دریافت مشاوره خدمات هزینه چاپ تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، علیرضا پژمان مربی تیم تراکتور پس از پیروزی 2 بر صفر تراکتور مقابل ماشین سازی گفت: دربی همواره برای همه شهرها حساس است. در تبریز هم ماشین سازی و تراکتور از قدیم دربی های حساس و بازی های دلچسبی داشتند. با انتقال مالکیت ماشین سازی امروز این تیم با روحیه بالا به زمین آمده بود. ما احتیاج مبرم به سه امتیاز داشتیم و توانستیم با یک بازی مالکانه و گردش توپ بازی روانی داشته باشیم و به سه امتیاز بازی برسیم.

وی اضافه نمود: ما در تمرینات مان همواره تمرین شوت به دروازه و تمام کنندگی را داریم. همواره کادر فنی روی این موضوع تأکید دارد. ما روی این موضوع تمرین نموده بودیم و توانستیم از پشت هافبک های ماشین سازی صاحب توپ شویم و به گل برسیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور در خصوص اینکه شنیده می گردد مهدی تیکدری میخواهد از جمع تراکتوری ها جدا گردد، گفت: تا جایی که خبر دارم تیکدری با باشگاه قرارداد دارد و یکی از بازیکنان باشخصیت تیم تراکتور است. از طرفداران تیم می خواهم به حاشیه ها توجه نکنند. تیکدری قطعاً سال آینده در تراکتور خواهد بود.

پژمان در سرانجام گفت: امروز به بازیکنی در رده امید بازی رسید، امیدوارم این موضوع تداوم داشته باشد. کادر فنی و خصوصاً خطیبی خیلی روی تیم های پایه توجه دارد. امیدوارم در آینده از این بازیکنان در تیم بزرگسالان استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 خرداد 1400 بروزرسانی: 22 خرداد 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1769

به "مربی تراکتور: با بازی مالکانه ماشین سازی را شکست دادیم، تیکدری قرارداد دارد و می ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی تراکتور: با بازی مالکانه ماشین سازی را شکست دادیم، تیکدری قرارداد دارد و می ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید