مربی پارس جنوبی: مقابل پرسپولیس خوب بودیم، مقابل تیم داوری نه، نوری گفت خسته شده ام و تعویض شد

به گزارش مجله آزات وب، عرفان جم رتبه، مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم اعتقاد دارد تیمش مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی داشته، اما نتوانسته است بازی خوبی مقابل داوران ارائه کند.

مربی پارس جنوبی: مقابل پرسپولیس خوب بودیم، مقابل تیم داوری نه، نوری گفت خسته شده ام و تعویض شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، عرفان جم رتبه پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال پارس جنوبی جم مقابل پرسپولیس گفت: خدا را شکر بازی خیلی خوبی انجام دادیم. در رختکن از بازیکنان تشکر کردم و دست آنها را می بوسم. بازی منظم، بسیار جذاب و لذتبخشی بود. ما نتوانستیم در هفته گذشته، خیلی روی مسائل فنی کار کنیم و تمرکز ما بیشتر روی مسائل روحی و روانی بود.

وی ادامه داد: بازیکنان ما سنگ تمام گذاشتند و مقابل پرسپولیس، بازی خوبی ارائه کردیم، اما نتوانستیم مقابل تیم داوری بازی خوبی انجام دهیم. در دقایق خاتمهی بازی، تمام راهکارهایی را که پرسپولیس می توانست به گل برسد، بستیم، اما صحنه هایی را به ناحق دیدیم که هیچ دلیلی برای آن پیدا نکردیم. متأسفانه داور به اشتباه بازیکن ما را اخراج کرد. همچنین پیش از اینکه پرسپولیس به گل برسد، اوت باید به سود ما اعلام می شد و ما مالک توپ بودیم، اما توپ را به پرسپولیس دادند و همان توپ وارد دروازه مان شد. من در دو متری صحنه بودم.

مسائل ما کم نیست که اشتباهات داوری هم به آن اضافه می شود.، جم رتبه ضمن بیان این جمله گفت: شاید مرا توبیخ کتبی یا محروم کنند و حرف و حدیث ایجاد شود، اما ناراحتیم که داوران امروزه به رنگ تیم ها دقت می کنند و سوت می زنند. امیدوارم کمیته داوران به این موضوع رسیدگی کند. داور توبیخ یا محروم می شود، اما چه نفعی برای تیم ها دارد؟ ما واقعاً از اشتباهات داوری ضربه خورده ایم و دوست دارم دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.

وی با بیان اینکه توقع ندارد داوران به نفع تیمش قضاوت کنند، شرح داد: ما حتی انتظار نداریم داوران صحنه های 50-50 را به سود ما اعلام کنند. از آنها می خواهیم فقط عدالت را اجرا کنند که ما دست شان را هم می بوسیم.

مربی تیم فوتبال پارس جنوبی در واکنش به صحبت خبرنگاری که گفت اگر فراز کمالوند در تیم حضور داشت، شاید پارس نمی توانست عملکرد خوبی برابر پرسپولیس ارائه کند، بیان نمود: این موضوع را قبول ندارم. کمالوند استاد ماست و ما شاگرد او هستیم. در این مسابقه راهکارهای او را اجرا کردیم و امیدوارم کمالوند در پارس بماند یا نماند، پیروز باشد. جای خالی کمالوند در پارس جنوبی احساس می شود.

جم رتبه درباره دیدار زردپوشان مقابل پیکان در دیدار معوقه هفته یازدهم گفت: امیدوارم امتیازات خوبی مقابل پیکان بگیریم و نیم فصل را با پیروزیت به خاتمه برسانیم. تلاش می کنیم این سه امتیاز خانگی را به دست بیاوریم تا شرایط ما در جدول بهتر شود.

وی در این باره که هر وقت محمد نوری تعویض شده، پارس جنوبی گل خورده است، گفت: من به نوری گفتم در زمین بمان، اما او گفت خسته شدم و بهتر است بازیکن جوانی در 10 دقیقه خاتمهی به زمین بیاید تا با دوندگی خود، نقاط ضعف تیم را جبران کند، اما متأسفانه گل خوردیم.

مربی تیم فوتبال پارس جنوبی درباره غیبت کاخابر کاکاشویلی و اینکه زردپوشان برابر پرسپولیس از مرکز زمین ضربه خوردند، شرح داد: کاخا با مصدومیتی که دارد، سه تا چهار ماه از میادین دور خواهد بود. به دلیل کمبود بازیکن، مجبور شدیم بازیکن پست دیگر یعنی مگنو باتیستا را در دفاع وسط بازی دهیم. پس از اخراج او، بازی از دست ما خارج شد و نتوانستیم مسابقه را کنترل کنیم.

جم رتبه با بیان اینکه پارس نظم خاصی به بازی داده بود و تلاش کرد موقعیت های کمی به پرسپولیس بدهد، بیان کرد: ما بازیکنان کمی داریم و تلاش کردیم از تنها گزینه های ممکن در خط دفاعی استفاده کنیم. انتظاری و شفیعی هم عملکرد خوبی در خط دفاعی داشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 731

به "مربی پارس جنوبی: مقابل پرسپولیس خوب بودیم، مقابل تیم داوری نه، نوری گفت خسته شده ام و تعویض شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی پارس جنوبی: مقابل پرسپولیس خوب بودیم، مقابل تیم داوری نه، نوری گفت خسته شده ام و تعویض شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید