مصطفی قنبرپور: مدیریت باشگاه قدردان زحمات برانکو خواهد بود، ژاوی هم حضور طرفداران را تبریک گفت

به گزارش مجله آزات وب، مصطفی قنبرپور، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برانکو خیلی برای تیم زحمت کشیده است و مدیریت باشگاه هم قدردان زحمات ایشان خواهد بود.

مصطفی قنبرپور: مدیریت باشگاه قدردان زحمات برانکو خواهد بود، ژاوی هم حضور طرفداران را تبریک گفت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مصطفی قنبرپور پس از صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: خداوند بزرگ را ممنون و ممنونم که لطفش را تمام کرد و مزد صبر، حوصله و برتری این بازیکنان باغیرت را داد و دل یک ملت را شاد کرد. از همه شما هم تشکر می کنم که این مسائل را پوشش می دهید. همچنین از طرفداران هم ممنونم و دست تک تک شان را می بوسم، چون حضورشان قوت قلبی است برای هر تیمی، حتی ژاوی هم وقتی زمین را ترک می کرد هم برد و هم حضور این تعداد طرفدار در استادیوم را تبریک گفت.

وی ادامه داد: شما ببینید با این بضاعت و مشکلاتی که باشگاه داشت، خدا لطفش را تمام کرد تا با این کمبود بازیکن به فینال برسیم. در فینال هم فرقی نمی نماید که با کدام تیم بازی می کنیم. این بچه ها مدت هاست که به خودباوری رسیده و شرایط را درک نموده اند. آنها می دانند که در چه جایگاهی قرار داریم و برای چه کسانی جانفشانی می نمایند. اشک شوق من هم فقط برای طرفداران بود که به عنوان عضو کوچکی از این خانواده بزرگ دست تک تک شان را می بوسم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که در فینال ترجیح می دهید با کدام حریف بازی کنید؟، گفت: مطمئن باشید باز هم با صحبت هایی که برانکو به عنوان یک پدر خانواده می نماید، قطعاً ما سعی می کنیم با تمرکز و یک بازی منطقی از حداقل فرصت هایی که به دست می آوریم، استفاده کنیم. شما در همین بازی هم دیدید که ما گل خوردیم، ولی بچه ها با شجاعت جبران کردند.

قنبرپور درباره قدردانی از زحمات برانکو گفت: قطعاً آقای برانکو خیلی برای تیم زحمت کشیده است و مدیریت باشگاه هم قدردان زحمات ایشان خواهد بود. برای پرداخت مطالبات برانکو هم باشگاه تصمیم گیری می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 83

به "مصطفی قنبرپور: مدیریت باشگاه قدردان زحمات برانکو خواهد بود، ژاوی هم حضور طرفداران را تبریک گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصطفی قنبرپور: مدیریت باشگاه قدردان زحمات برانکو خواهد بود، ژاوی هم حضور طرفداران را تبریک گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید