مقاله: معرفی دانشگاه وینیپگ برای تحصیل در کانادا

به گزارش مجله آزات وب، از جمله این رشته ها می توان به رشته علوم کاربردی کامپیوتر (Applied Computer Science)، بیوشیمی (Biochemistry)، مردم شناسی (Anthropology)، اقتصاد (Economics)، زیست شناسی (Biology)، بازرگانی و امور اداری (Business and Administration)، شیمی (Chemistry)، روش های میانجیگری (Conflict Resolution Studies)، حقوق جنایی (Criminal Justice)، ریاضیات و آمار (Mathematics and Statistics)، آموزش (Education)، مهندسی (Engineering)، جغرافیا (Geography) و فیلم و تئاتر (Film and Theatre) اشاره نمود.

مقاله: معرفی دانشگاه وینیپگ برای تحصیل در کانادا

برای مشاهده لیست کامل دوره های ارائه شده در این دانشگاه می توانید به وبسایت رسمی دانشگاه مراجعه کنید. اگر در حال حاضر خارج از کانادا زندگی می کنید و مایل به تحصیل در کانادا در این دانشگاه هستید، می توانید با واحد دانشجویان خارجی (International Students Services) تماس بگیرید تا آنها شما را در زمینه مراحل اخذ پذیرش هدایت نمایند.

دانشگاه وینیپگ در سال های 2007 و 2008 از نظر مجله معتبر مک لینز به عنوان نهمین دانشگاه برتر کانادا و سومین دانشگاه منطقه غرب این کشور انتخاب شده است. این دانشگاه در مقطع کارشناسی رشته های تحصیلی متنوعی را ارائه می دهد. علاقه مندان به تحصیل در کانادا می توانند در این دانشگاه در رشته های مختلفی تحصیل نمایند.

یکی از دانشگاه های خوب و مناسب تحصیل در کانادا، دانشگاه وینی پگ (University of Winnipeg) است. این دانشگاه در شهر وینی پگ (Winnipeg) مرکز استان مانیتوبا (Manitoba) واقع شده است. از نظر سطح آموزشی در مقطع کارشناسی، این دانشگاه همیشه یکی از بهترین دانشگاه های کانادا بوده است.

منبع مقاله: معرفی دانشگاه وینیپگ برای تحصیل در کانادا

انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1386

به "مقاله: معرفی دانشگاه وینیپگ برای تحصیل در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: معرفی دانشگاه وینیپگ برای تحصیل در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید