مقاله: پروژه طراحی ویلا دماوند، ساخت ویلای دماوند (اقتصادی و ارزان)

به گزارش مجله آزات وب، ♦ در نهایت آخرین کار در زمینه کناف، بتونه کناف می باشد که معمولا میتواند این کار توسط نقاش هم اجرا گردد اما در اغلب موارد به صورت توافقی اکیپ کناف کار میتوانند این کا را انجام دهند.

مقاله: پروژه طراحی ویلا دماوند، ساخت ویلای دماوند (اقتصادی و ارزان)

♦ توجه به این نکته فنی که باید حتما حدفاصل فنداسیون و بتن مگر برای داشتن کاور بتنی از جداکننده و یا همان اسپیسر ها استفاده کنیم، این نکته اجرایی مهم باعث میشود که بتن فضای کافی بین میلگرد و کف را داشته باشد و در مقاومت نهایی فنداسیون بسیار مهم و حیاتی می باشد. در این پروژه دماوند اسکلت ساختمان به صورت فلزی بوده و بعد از چیدن فنداسیون اقدام به گذاشتن صفحه ستون ها و همچنین استفاده از مشما به جهت جلوگیری از خارج شدن شیرابه بتن از فنداسیون نیز همانطور که در تصویر کنار ملاحظه میکنید، شده است.

در تصویر زیر موارد کاشی کاری و گچ کاری انجام گرفته پروژه دماوند قابل ملاحظه می باشد.

♦ از دیگر موارد مهمی که در اجرای کناف(سقف) ویلای دماوند توسط تیم اجرایی گروه آبان به آن توجه ویژه ای شد، بحث کناف سرویس بهداشتی و حمام می باشد که شاید برای بسیاری از مخاطبین این سوال مطرح باشد که به علت بالا بودن رطوبت در فضای حمام و جنس گچ بودن کناف، امکان خراب شدن این محصول وجود دارد. که در جواب این دسته از مخاطبین باید عنوان کرد که نوعی از جنس گچ برگ یا کناف با عنوان تجاری ام آر وجود دارد که رنگ متفاوتی دارد و اصطلاحا مخصوص فضاهای با رطوبت بالا می باشد.

منبع مقاله: پروژه طراحی ویلا دماوند، ساخت ویلای دماوند (اقتصادی و ارزان)

انتشار: 26 مهر 1400 بروزرسانی: 26 مهر 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1946

به "مقاله: پروژه طراحی ویلا دماوند، ساخت ویلای دماوند (اقتصادی و ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: پروژه طراحی ویلا دماوند، ساخت ویلای دماوند (اقتصادی و ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید