مهلت زمانی جذب پژوهشگر پسادکتری دانشگاه کردستان تمدید شد

به گزارش مجله آزات وب، معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه کردستان بیان کرد که مهلت زمانی جذب پژوهشگر پسادکتری این دانشگاه برای سال تحصیلی 1400-1399 تا 24 شهریورماه تمدید شد.

مهلت زمانی جذب پژوهشگر پسادکتری دانشگاه کردستان تمدید شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه کردستان در اطلاعیه ای اظهار داشت که مهلت زمانی جذب پژوهشگر پسادکتری برای سال تحصیلی 1400-1399 تمدید شد.

طبق این اطلاعیه، دانشگاه کردستان در راستای استفاده از ظرفیت نخبگان و فارغ التحصیلان جوان دانشگاه های داخل و خارج از کشور در پیشبرد اهداف و مامویت های دانشگاه، اقدام به جذب پژوهشگر پسادکتری از بین فارغ التحصیلان دوره دکتری دانشگاه های معتبر داخل و خارج کشور در رشته های فعال دانشگاه نموده است.

مهلت زمانی ثبت نام برای پذیرش در قالب این طرح در دانشگاه کردستان از اول تیرماه شروع شده و تا 24 شهریورماه تمدید شد و این مهلت دیگر تمدید نخواهد شد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و طی کردن مراحل ثبت نام به منظور شرکت در این طرح می توانند به سایت دانشگاه کردستان به نشانی www.uok.ac.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1313

به "مهلت زمانی جذب پژوهشگر پسادکتری دانشگاه کردستان تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت زمانی جذب پژوهشگر پسادکتری دانشگاه کردستان تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید