نخست وزیر کانادا: مهاجران سوری تهدید نیستند

به گزارش مجله آزات وب، به گزارش خبرنگاران به نقل از واشنگتن پست، جاستین ترودو نخست وزیر کانادا که به تازگی به این سمت رسیده است در واکنش به اظهارات مقامات آمریکایی درباره مهاجران گفت آنها هیچ وقت تهدیدی برای کشورها نیستند.

نخست وزیر کانادا: مهاجران سوری تهدید نیستند

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

بیشتر فرمانداران ایالت های آمریکا با ورود مهاجران به حوزه تحت تسلط خود مخالفت کردند و گفتند نمی توانند امنیت کشور خود را به خطر اندازند.

ترودو با اعلام خبر پذیرش حدود 25 هزار مهاجر سوریه در هفته های آینده اضافه نمود: حملات تروریستی پاریس ارتباطی به مهاجران سوری ندارد. نخست وزیر کانادا یادآور شد: ما از 25هزار مهاجر سوری استقبال نمی کنیم بلکه ما از 25 هزار کانادایی جدید استقبال می کنیم.

قرار است 25هزار مهاجر سوری تا سرانجام ماه دسامبر وارد کانادا شوند و علاوه بر این 30هزار نفر دیگر نیز تا سرانجام ماه فوریه سال 2016 در کانادا پذیرش می شوند.

ترودو که در لندن به سر می برد، در خصوص حفظ امنیت شهروندان کانادایی اطمینان داد و گفت مهاجران سوریه از تروریسم فرار می نمایند و به هیچ وجه تهدیدی برای امنیت ملی کانادا نیستند.

لازم به ذکر است ترودو در اولین سفر خود به انگلیس با الیزابت دوم در کاخ باکینگهام و در جلسه ای دیگر با دیوید کامرون نخست وزیر این کشور دیدار و مصاحبه کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 417

به "نخست وزیر کانادا: مهاجران سوری تهدید نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخست وزیر کانادا: مهاجران سوری تهدید نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید