نفت آبادان با بنزین سبز در اندیشه اولین برد خانگی

به گزارش مجله آزات وب، خبرنگاران/خوزستان تیم های نفتی خوزستان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال به مصاف حریفان خود می فرایند.

نفت آبادان با بنزین سبز در اندیشه اولین برد خانگی

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال از امروز سیزدهم آذرماه شروع می گردد که نفت آبادان به مصاف تیم پیکان می رود و نفت مسجدسلیمان رو در روی طرفدار قرار می گیرد.

طرفدار - نفت مسجدسلیمان

شاگردان کمالوند روزهای خوبی را پشت سر نمی گذرانند و در سه هفته اخیر لیگ به سه شکست متوالی رسیده اند. کمالوند هم معتقد است که نتایج تیمش سینوسی بوده و دلایل غیر فنی دارد و این نتایج حاصل قضاوت داوران بوده است.

نفت این هفته باید برابر طرفداری بازی کند که اگر چه اولین حضور در لیگ را تجربه می نماید اما بازی های نسبتا خوبی را به نمایش گذاشته و بر این اساس نمی تواند حریف آسانی برای نفت باشد. بازی بین دو تیم قعر جدولی که در کوشش هستند با کسب سه امتیاز به شرایط خود سر و سامان دهند، می تواند دیدنی باشد.

نفت از ساعت 15:00 امروز (شنبه) میهمان تیم طرفدار است.

نفت آبادان - پیکان

نفت با تساوی مقابل استقلال تهران به بازی با پیکان رسیده است، تساوی که انگیزه خوبی به تیم منصوریان داده است. منصوریان هم از شکل بازی تیمش راضی است و می گوید با انرژی که در تیمش وجود دارد و ارتباط عاطفی که بین بازیکنان و نحوه بازی شان است، امروز بازی خوبی برابر پیکان به نمایش می گذارند. البته منصوریان این روزها با بنزین سبز تیمش یعنی همان جوانانش به رقم زدن اولین برد خانگی بیشتر امیدوار شده است.

تیم نفت امروز میزبان پیکان است، تیمی که سه هفته طعم برد را نچشیده است و امروز برای برد در آبادان وارد زمین می گردد. بازی که نفتی ها برد آن را می خواهند تا به حسرت نبردن در خانه خاتمه دهند.

نفت آبادان از ساعت 16 امروز میزبان تیم پیکان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2037

به "نفت آبادان با بنزین سبز در اندیشه اولین برد خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفت آبادان با بنزین سبز در اندیشه اولین برد خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید