نقش داماد وزیر بهداشت در انتصابات وزارتخانه؟

به گزارش مجله آزات وب، یک عضو کمیسیون بهداشت مجلس، مطرح کرد: روز گذشته وزیر بهداشت در مجلس حضور پیدا کردند و حدود 9 نفر از نمایندگان در جلسه کمیسیون از ایشان سوالات مختلفی پرسیدند، ولی در این زمینه کسی پرسشی نکرد.

نقش داماد وزیر بهداشت در انتصابات وزارتخانه؟

همایون سامه یح نجف آبادی در تبادل نظر با انتخاب در خصوص اینکه گفته می گردد داماد وزیر بهداشت در این وزارتخانه مشغول به کار است و در انتصابات هم نقشی دارد، گفت: واقعیت این است که صحبتش شده است، اما چیز مستند و مدونی وجود ندارد که بتوانم نظر دهم. نمی توانم خبر را تایید یا رد کنم چراکه هیچ چیزی درمورد درستی یا نادرستی این خبر را در دست ندارم.

او بعلاوه درمورد اینکه کمیسیون بهداشت مجلس در این باره از وزیر بهداشت سوال نموده است یا خیر، مطرح کرد: خیر، روز گذشته وزیر بهداشت در مجلس حضور پیدا کردند و حدود 9 نفر از نمایندگان در جلسه کمیسیون از ایشان سوالات مختلفی پرسیدند، ولی در این زمینه کسی پرسشی نکرد.

این عضو کمیسیون بهداشت مجلس درمورد اینکه آیا قرار نیست نمایندگان به این موضوع ورود پیدا نمایند، بیان نمود: تا به امروز کسی سوالی نپرسیده است، ولی احتمال قوی وجود دارد که مجلس به این قضیه ورود پیدا کند چراکه بالاخره تعدادی از نمایندگان هستند که در پی تایید یا رد این خبر هستند. اگر صحت داشته باشد قطعا از ایشان سوال می پرسیم.

منبع: فرارو
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2079

به "نقش داماد وزیر بهداشت در انتصابات وزارتخانه؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش داماد وزیر بهداشت در انتصابات وزارتخانه؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید