هادی طباطبایی: با شفر روبه رو نشدم چون می دانستم احتیاج به آرامش دارد، طرفداران استقلال به خوبی حمایت کردند

به گزارش مجله آزات وب، هادی طباطبایی، دروازه بان پیشین استقلال گفت: طرفداران استقلال در بازی برابر سایپا به خوبی از تیم شان حمایت کردند.

هادی طباطبایی: با شفر روبه رو نشدم چون می دانستم احتیاج به آرامش دارد، طرفداران استقلال به خوبی حمایت کردند

هادی طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره برتری 2 بر یک استقلال مقابل سایپا در هفته نهم لیگ برتر گفت: استقلال احتیاج به کسب چنین نتیجه ای داشت، چرا که طرفداران در چند وقت اخیر اذیت شده بودند. تیمی که همه منتظر بودند در فصل جاری نتایج درخشانی بگیرد، نابود شد و تیم جدیدی برای فصل جدید شکل گرفت.

وی اضافه کرد: طرفداران در بازی با سایپا، الحق و انصاف از تیم شان حمایت کردند، طرفدارانی که در فصل جاری از ابتدای نقل وانتقالات تا به اینجای مسابقات، عذاب کشیده بودند. باید تشکری ویژه از کادر فنی داشته باشیم که بازیکنان را از لحاظ تاکتیکی به هم نزدیک کردند و شرایط را به تیم بودن پیش می برند.

دروازه بان پیشین استقلال با اشاره به موقعیت هایی که بازیکنان این تیم از دست می دهند، توضیح داد: بخشی از این مسائل به کم تجربگی بازیکنان برمی گردد. استقلال تیم بزرگی است و قرار بود بازیکنان جوان کنار باتجربه ها شکل بگیرند، اما دست کادر فنی خالی بودند و مجبور به استفاده از بازیکنان جوان شدند. یکسری از بازیکنان از فصل گذشته جدا شدند و جانشین هایی که آمدند، اکنون روی نیمکت نشسته اند. بنابراین، کادر فنی مجبور شد که از بازیکنان جوان بهره ببرد. این بازیکنان هم احتیاج به زمان دارند تا باتجربه شوند. روند پیشرفت در استقلال دیده می گردد

طباطبایی در خصوص اینکه در صندلی VIP با استقلالی ها از جمله وینفرد شفر روبه رو نشد، گفت: مسئله ای با شفر ندارم و اگر او را ندیدم، برای این بود که می دانستم مربی در آن شرایط احتیاج به آرامش و تمرکز دارد. از نظر من، شفر در ناکامی های اخیر مقصر نبوده است. تیم خوب فصل گذشته، به یکباره دچار تغییرات شد و اکنون شفر احتیاج به زمان دارد تا استقلال سال جاری را به شرایط ایده آل پیش ببرد.

وی در مورد اینکه با وجود انتقادهایی که از مدیریت استقلال نموده، در استادیوم از سوی طرفداران تشویق شد، توضیح داد: مردم به خوبی از من استقبال کردند، چون می دانستند حرف بدی نزده ام. اگر صحبت هایم اشتباه بوده است، چرا یک نفر انتقاد نکرد؟ آن چند درصدی که در شبکه های اجتماعی به من حمله کردند، استقلالی واقعی نبودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 77

به "هادی طباطبایی: با شفر روبه رو نشدم چون می دانستم احتیاج به آرامش دارد، طرفداران استقلال به خوبی حمایت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هادی طباطبایی: با شفر روبه رو نشدم چون می دانستم احتیاج به آرامش دارد، طرفداران استقلال به خوبی حمایت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید