هشدار ماکرون درباره وقوع بحران سیاسی در اتحادیه اروپا

به گزارش مجله آزات وب، رئیس جمهور فرانسه در واکنش به رد نامزد پیشنهادی اش برای کمیسیون جدید اروپایی از طرف مجلس اروپا درباره وقوع بحران سیاسی در این اتحادیه هشدار داد.

هشدار ماکرون درباره وقوع بحران سیاسی در اتحادیه اروپا

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از هفته نامه اشپیگل، امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه بعد از شکست نامزد پیشنهادی اش برای کمیسیون اروپایی درباره وقوع یک بحران سیاسی هشدار داده و تاکید نمود که هم کمیسیون اروپایی و هم مجلس این اتحادیه با چنین بحرانی روبرو هستند.

وی تاکید نمود که ما نباید اجازه بدهیم که این بحران تعمیق گردد. من معتقدم که این مسئله مهم است که ما یک کمیسیون قدرتمند داشته باشیم که بتواند پروژه های بلند پروازانه را پیش ببرد. ما باید حالا تنش های موجود را مرتفع کنیم.

امانوئل ماکرون، اخیرا سیلوی گولارد، وزیر دفاع سابق فرانسه را به عنوان نامزد کمیسیون جدید اروپایی پیشنهاد داد که نامزد پیشنهادی وی از طرف مجلس اروپا رد شد.

امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه همچنین اورزولا فون در لاین، رئیس جدید کمیسیون اروپایی را مسئول این امر دانسته است .

ماکرون تاکید نمود که وی سه نامزد را برای پست کمیسر اروپایی به فون در لاین پیشنهاد داد و او گفته بود که می خواهد با گولارد همکاری کند. ماکرون گفت که از فون در لاین خواسته بودم که مراقب باشد .

رئیس جمهورفرانسه همچنین گفت که فون در لاین به وی گفته بود که از رهبران سه فراکسیون بزرگ حزب مردم اروپا، سوسیال دموکرات ها و لیبرال ها تاییدیه برای پذیرش گولارد را دریافت نموده است .

رد نامزد پیشنهادی ماکرون برای کمیسیون اروپایی ضربه سختی به اورزو لا فون در لاین، به عنوان ریاست جدید کمیسیون اروپایی هم است.

برای اینکه کمیسیون اروپایی در تاریخ 23 اکتبر (اول آبان ماه) در مجلس تایید گردد باید نامزدهای جدیدی حداکثر تا 21 اکتبر (29 مهر) معرفی و تایید شوند. مجلس اروپایی تا به حال نامزدهای پیشنهادی کشورهای فرانسه، مجارستان و رومانی برای کمیسیون اروپایی را رد نموده است .

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 507

به "هشدار ماکرون درباره وقوع بحران سیاسی در اتحادیه اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار ماکرون درباره وقوع بحران سیاسی در اتحادیه اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید