هشدار کمیسیون اروپا نسبت به وضعیت بودجه اسپانیا و ایتالیا

به گزارش مجله آزات وب، خبرنگاران: کمیسیون اروپا در تازه ترین گزارش خود اعلام نمود، پیش نویس بودجه بعضی کشورهای اروپایی مثل پرتغال، ایتالیا و اسپانیا با قوانین اتحادیه اروپا در تناقض آشکار است.

هشدار کمیسیون اروپا نسبت به وضعیت بودجه اسپانیا و ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پرس تی وی؛ کمیسیون اروپا با انتشار گزارشی به آنالیز بودجه سال 2014 میلادی 13 کشور عضو اتحادیه اروپا و 3 کشور غیر عضو این اتحادیه پرداخته است. بر اساس این گزارش اولی رن کمیسر امور اقتصادی و پولی اتحادیه اروپا تاکید نمود، آمارهای ارائه شده در بودجه های اسپانیا و ایتالیا به احتمال فراوان قابل دستیابی نخواهد بود و این دو کشور بزرگ اروپایی نمی توانند در بودجه سال آینده به بسیاری از اهداف خود دست پیدا نمایند.

اتحادیه اروپا از کلیه کشورهای عضو این اتحادیه خواسته است تا کسری بودجه خود را به کمتر از 3 درصد فراوری ناخالص داخلی کاهش دهند. در شرایط کنونی ایرلند، یونان، پرتغال و قبرس هنوز در حال دریافت یاری های اقتصادی بین المللی هستند.

اروپا از اوایل سال 2008 میلادی با بحران اقتصادی روبرو شد. کشورهای بحران زده یونان، پرتغال، ایتالیا، ایرلند و اسپانیا هنوز با خطر ورشکستگی روبرو هستند.

تشدید بحران بدهی و کسری بودجه بسیاری از کشورهای اروپایی را مجبور به اجرای سیاست های ریاضتی کرده است و اجرای این سیاست ها نیز با افزایش مخالفت افکار عمومی روبرو شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 302

به "هشدار کمیسیون اروپا نسبت به وضعیت بودجه اسپانیا و ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار کمیسیون اروپا نسبت به وضعیت بودجه اسپانیا و ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید