همکاری خوب بازاریان و اصناف شهرهای کهگیلویه و بویراحمد در اجرای طرح های مقابله با کرونا

به گزارش مجله آزات وب، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه در صورت عدم رعایت پروتکل ها بازار اصلی ترین کانون انتقال این بیماری است، گفت: تا به امروز بازاریان و اصناف شهرهای استان همکاری خوبی در اجرای طرح های مقابله با بیماری کرونا داشته اند.

همکاری خوب بازاریان و اصناف شهرهای کهگیلویه و بویراحمد در اجرای طرح های مقابله با کرونا

آذر صفایی نیا در ادامه فرایند بازدید از شرایط رعایت دستور العمل های ستاد ملی مقابله با کرونا در دستگاه های اجرایی و سطح شهرهای مختلف استان امروز از کمیته امداد، سطح بازار شهر یاسوج، ورودی و خروجی های مرکز استان و پلیس راه بازدید کرد.

وی از اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها در شهرستان های 9 گانه استان خبر داد و اضافه کرد: طبق توافقات و دستورات کمیته ملی کرونا اجرای این طرح برای حفظ سلامت مردم بوده و از ورود هرگونه افراد غیربومی جلوگیری می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تردد خودرو های درون شهری در شرایط قرمز از ساعت 9 شب تا ساعت 4 صبح روز بعد ممنوع است و متخلفان مشمول جریمه می شوند.

صفایی نیا هدف از این طرح را تشدید نظارت بر پروتکل های بهداشتی و اعمال قانون، تست گسترده هدفمند و هوشمند در سطح استان، قرنطینه افراد مبتلا و رهگیری آنان در سطح جامعه، آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی، حفاظت از گروه های آسیب پذیر سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه ای ، ایجاد محدودیت هدفمند، تقویت فرآیند درمان سرپایی، کاهش حداکثری موارد بستری و قرنطینه افراد بیان نمود.

وی با تاکید بر اینکه طرح مدیریت و کنترل اپیدمی کروناویروس به شیوه محله و خانواده محور نیز در دستور کار قرار گرفته است، بیان نمود: براساس طرح یاد شده شهرها به سه شرایط قرمز، نارنجی و زرد تقسیم شده و براساس همان شرایط ها هر هفته توسط وزارت بهداشت به روز خواهد شد و تصمیم نهایی در این زمینه گرفته می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مدارس و دانشگاه ها غیرحضوری هستند، گفت: در خصوص حضور کارکنان در شرایط اعلامی شهرستان ها به صورت قرمز یک سوم از کارکنان، شرایط نارنجی 50 درصد و در شرایط زرد دو سوم کارکنان با برنامه ریزی و تشخیص مدیران دستگاه های مربوطه حضور خواهند داشت.

صفایی نیا در خصوص بازدید از بازار، بیان نمود: از بازاریان گروه شغلی یک نیز خواسته شده است تا نسبت به استفاده از ماسک و تشویق مردم به رعایت فاصله اجتماعی اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم نیز باید نسبت به رعایت بهداشت فردی توجه ویژه داشته باشند، ادامه داد: استفاده از ماسک از ضرورت های حضور در بازار است.

به گزارش خبرنگاران، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین در خصوص بازدید از دستگاه های اجرایی، اظهار کرد: تیم های بازرسی جهت بررسی رعایت پروتکل های بهداشتی در دستگاه های اجرایی به تمامی شهرستان های استان اعزام و شرایط آن دستگاه بررسی خواهد شد و اگر دستگاهی کم کاری کند مدیر باید پاسخگو باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1456

به "همکاری خوب بازاریان و اصناف شهرهای کهگیلویه و بویراحمد در اجرای طرح های مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری خوب بازاریان و اصناف شهرهای کهگیلویه و بویراحمد در اجرای طرح های مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید