وزیر اطلاع رسانی سوریه: اقدام خصمانه علیه رسانه های سوری در راستای جنگ تمام عیار آمریکا است

به گزارش مجله آزات وب، وزیر اطلاع رسانی سوریه با اشاره به هدف قرار دادن رسانه های سوری و تصمیم شرکت اروپایی ماهواره ای یوتلست برای حذف شبکه های سوریه از این ماهواره آن را در راستای جنگ همه جانبه غرب و آمریکا علیه دمشق دانست.

وزیر اطلاع رسانی سوریه: اقدام خصمانه علیه رسانه های سوری در راستای جنگ تمام عیار آمریکا است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)، عماد ساره وزیر اطلاع رسانی سوریه با اعلام آمادگی برای مقابله با هرگونه کوشش برای هدف قرار دادن رسانه های سوریه، گفت: تصمیم شرکت اروپایی ماهواره ای یوتلست برای حذف شبکه های سوریه از این ماهواره بخشی از جنگ علیه سوریه است که در آن از انواع سلاح دینی، مالی، رسانه ای و غیره استفاده می گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی در تبادل نظر با رادیو شام اف ام گفت: در مقابله با این جنگ ها، بدترین سناریو را باید انتظار داشت؛ زیرا آنها نه تنها به دنبال ساکت کردن رسانه های ملی هستند بلکه برای محاصره همه جانبه سوریه کوشش می نمایند.

وی ادامه داد: همه کوشش های قبلی دشمنان برای هدف قرار دادن رسانه های ملی از جمله منفجر کردن ساختمان شبکه الاخباریه سوریه، حمله خمپاره ای به ساختمان رادیو و تلویزیون سوریه و همچنین عملیات بمب گذاری تروریستی علیه آن، شکست خورده است و رسانه ها با تمام توان در حال فعالیت هستند.

وزیر اطلاع رسانی سوریه با اشاره به اینکه اصحاب رسانه در این کشور تا به امروز 40 کشته و بیش از 60 زخمی در دفاع از سوریه داده است از آمادگی رسانه های سوری برای مقابله با هرگونه کوشش برای هدف قرار دادن یا ساکت کردن آنها، اطلاع داد.

وی در اظهارات خود به جنگ تبلیغاتی علیه سوریه در شبکه های اجتماعی اشاره و تاکید نمود: این تصمیم در راستای اعمال فشار بر سوریه توسط کشورهای حامی تروریسم و در راس آنها آمریکاست که قانون قیصر(سزار) را علیه سوریه به اجرا درآورده است و نه تنها برای هدف قرار دادن رسانه های سوری بلکه در راستای هدف قرار دادن ملت سوریه و از بین بردن روحیه آن گام بر می دارد؛ اما آگاهی ملت سوریه و اقدامات دولت سوریه موجب خنثی شدن توطئه دشمنان شده است و تحرکات آنها راه به جایی نخواهد برد و محکوم به شکست است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1508

به "وزیر اطلاع رسانی سوریه: اقدام خصمانه علیه رسانه های سوری در راستای جنگ تمام عیار آمریکا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر اطلاع رسانی سوریه: اقدام خصمانه علیه رسانه های سوری در راستای جنگ تمام عیار آمریکا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید