وزیر کار در گلستان اطلاع داد: دستمزد کارگران در روزهای پایانی اسفند نهایی می گردد

به گزارش مجله آزات وب، وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: در هفته های پایانی سال با دقیق تر شدن اعداد نرخ تورم در بهمن ماه و پیش بینی اسفندماه سال جاری، تصمیم مشترک و مناسبی با اکثریت آرای شورای عالی کار درباره میزان دستمزد کارگران اتخاذ گردد.

وزیر کار در گلستان اطلاع داد: دستمزد کارگران در روزهای پایانی اسفند نهایی می گردد

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نقل از خبرگزاری تسنیم ، محمد شریعتمداری در حاشیه جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شورای عالی کار، کمیته مزد دارد و متناسب با شرایط موجود افرادی از بخش های مختلف گزارشی از شرایط مالی کشور در این کمیته ارائه می نمایند. نمایندگان کارگران و کارفرمایان نیز مذاکراتی را دارند و تا دوشنبه هفته گذشته مذاکرات به نتایج تقریبا مطلوبی رسید.

وی گفت: کوشش همه بر این است تا منافع کارگران در معین دستمزدها در نظر گرفته گردد. باید توجه داشت در شورای عالی کار حداقل مزد معین می گردد و سایر سطوح مزدی مانند سال های گذشته به شکل خاص خود محاسبه و انجام خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: براساس ماده 41 قانون کار و تبصره ذیل آن علاوه بر معین دستمزد، پوشش دادن سبد خانوار 3.2 نفره در یک ماه و یک سال را در دستور کار داریم و این که حداقل مزد که مربوط به یک کارگر است چقدر از سبد خانوار را پوشش می دهد را آنالیز و معین خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1628

به "وزیر کار در گلستان اطلاع داد: دستمزد کارگران در روزهای پایانی اسفند نهایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر کار در گلستان اطلاع داد: دستمزد کارگران در روزهای پایانی اسفند نهایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید