پیام معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی به موکب مجازی رسانه های کشور

به گزارش مجله آزات وب، معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی از اهالی رسانه و دست اندرکاران موکب مجازی قدردانی کرد.

پیام معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی به موکب مجازی رسانه های کشور

به گزارش خبرنگاران، متن این پیام به شرح زیر است:

محرم، یادآور روزهای جاویدان آزادگی و ایستادگی است و نماد عقلانیت و حماسه و ایثار بر قله شکوهمند عشق و احساس است و حسین سلام الله علیه، اسوه دلدادگی حضرت حق برای جان بازی و پاک بازی است که چونان خورشیدی بی غروب، به میدان حفظ دین رفت و برای تاریخ نورافشانی کرد؛ در این جهت هر آنچه داشت، فدا کرد و خود را ندید تا برای همیشه زنده بماند؛ فرمود و بذل مهجته فیک لیستنقذ عبادک من الجهاله و حیره الضّلاله...

و هنوز این چشمه جاری است و آن خون خدا که در آسمان ابدیت شکوفه زد، امروز در رگ های هر آزاده ای در دنیا جریان دارد و به وقت عاشقی، هر دل و دیده ای را می لرزاند.محرم امسال را در حالی آغاز کردیم که تمام مردم دنیا گرفتاری عجیبی دارند و درگیر ویروسی ناشناخته و منحوس شده اند اما مگر می شود جان عالم سیاهپوش دردانه آفرینش شود و ما در دل و دیده، بر سر و سینه زنان خود را به کربلای زمین که به گستردگی کهکشان هاست و به عاشورای حسین(ع) که به وسعت تمام تاریخ است؛ نرسانیم؟!

همه روزها، همه لحظه ها و همه خاک ها از آن توست یا اباعبدالله!

حالا وقت نمایش ارادت و التزام است؛ هم سوگوار تو می شویم و هم برای سلامت عزاداران تو دغدغه داریم و به دنیا نشان می دهیم که زندگی ما با نام سیدالشهدا گره خورده است و گسستنی نیست این پیوند دیرینه و ماندگار.

لحظه هامان را حسینی می کنیم در لحظه های مجازی؛ حالا روزنه های روشن هیئات مجازی به مدد تکیه های کهن سوگواری و عرض ارادت به خاندان عصمت و طهارت آمده اند و موکب مجازی برای عاشقان و خادمان آن حضرت ساخته اند. سهم رسانه ها در این بین علاوه بر انعکاس این وفاداری عمیق و نمایش ریشه های مستحکم عشق و علاقه به ساحت سالار شهیدان، راه اندازی خیمه های مجازی است که جوانان را در این شب های شلوغ نوحه و عزا، در جدیدترین و پرجمعیت ترین هیئات مجازی نیز پاگیر کند؛ که این روزها و شب ها حکم تولد دوباره دارد برای جوان های دلباخته حضرت!

عطر تن تو با نفس خاک چه کرده است که امروز پر از بوی بهشت اند جوان ها؟

از همه اهالی رسانه و دست اندرکاران موکب مجازی قدردانی می کنم و امیدوارم اجر این عشق بازی را از صاحب اصلی این مجالس؛ حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف دریافت کنند؛ ان شاءالله.

خُدادی

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1309

به "پیام معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی به موکب مجازی رسانه های کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی به موکب مجازی رسانه های کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید