پیش بینی 25 هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان در بودجه 1401

به گزارش مجله آزات وب، تهران (پانا) - عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، گفت دولت در لایحه بودجه سال 1401 که فردا تقدیم مجلس خواهد شد 25 هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان در نظر گرفته است.

پیش بینی 25 هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان در بودجه 1401

به گزارش ایرنا، آرش لهونی با اشاره به برگزاری نشست مشترک امروز (شنبه) اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با رئیس و مسوولان سازمان برنامه و بودجه در ارتباط با لایحه بودجه 1401، افزود: دولت در لایحه بودجه سال آینده 25 هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان در نظر گرفته است.

وی در خصوص ویژگی های بودجه سال جاری نسبت به سال های گذشته نیز گفت: بودجه سال 1401 نسبت به بودجه سال های گذشته از شفافیت بهتری برخوردار است.

وی بعلاوه در خصوص دیگر ویژگی بودجه سال آینده نیز شرح داد: در بودجه سال 1401 انتشار اوراق نسبت به سال گذشته کاهش پیدا نموده یعنی استقراض دولت کمتر شده است.

به گفته لهونی بعلاوه در بودجه سال 1401 اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای (بودجه عمرانی) هم افزایش قابل توجهی پیدا نموده است.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی در ادامه برطرف دغدغه های معلمان را در اولویت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی دانست و تاکید نمود برای برطرف دغدغه های معیشتی معلمان باید نهایت کوشش و همراهی را داشته باشیم.

لهونی افزود: شرایط معیشتی معلمان از دغدغه های نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است و از این رو بیشتریت نمایندگان مردم نظر مساعدی نسبت به تصویب اعتبار پیش بینی شده برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان دارند.

وی افزود: باتوجه به اینکه بیشتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی دغدغه برطرف مسائل معلمان را دارند، پیش بینی می گردد که 25 هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان در لایحه بودجه در مجلس مصوب خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 5 بهمن 1400 بروزرسانی: 5 بهمن 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2054

به "پیش بینی 25 هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان در بودجه 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی 25 هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان در بودجه 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید