کارآفرینی با بازی ، یک شرکت مستقر در پارک علم و فناوری گلستان با طراحی بازی اشتغالزایی نموده است خبرنگاران

به گزارش مجله آزات وب، مدیرعامل شرکت هفت خان مستقر در پارک علم و فناوری گلستان گفت: زمینه فعالیت این شرکت طراحی و اجرای بازی های اختصاصی در فضای مجازی یا محیط های واقعی است.

کارآفرینی با بازی ، یک شرکت مستقر در پارک علم و فناوری گلستان با طراحی بازی اشتغالزایی نموده است خبرنگاران

جهت دریافت مشاوره خدمات اندازه کاتالوگ در فتوشاپ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

حمیدرضا قره جلو، کارآفرین و مدیرعامل شرکت هفت خان مستقر در پارک علم و فناوری گلستان در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران درخصوص ایده این شرکت گفت: زمینه فعالیت این شرکت طراحی و اجرای بازی های اختصاصی است و در حال حاضر در مرحله تکمیل مدارک شرکت برای دریافت گواهینامه صنایع خلاق هستیم.

قره جلو اعلام کرد: ما با استفاده از ابزار هایی مانند اینستاگرام یا برنامه های بازی ساز (گیمفیکیشن) به طراحی بازی می پردازیم و مشتری ما معمولا شرکت ها یا اشخاصی هستند که می خواهند محصولات خود را در قالب بازی تبلیغ نمایند یا به دیگران بازی هدیه دهند.

این کارآفرین اهل استان گلستان شرح داد: ما در این شرکت بازی هایی برای تبلیغ صفحه های اینستاگرامی هم طراحی می کنیم که می تواند به افزایش دنبال نماینده های این صفحه ها منجر گردد.

وی با بیان اینکه طراحی بازی های واقعی بخش دیگری از فعالیت ما در این شرکت است، گفت: در این بازی ها، مخاطب وارد یک اتاق یا فضای خاص می گردد و باید برای خروج از این فضا، به سوالات پاسخ دهد یا معما هایی را حل نماید.

قره جلو شرح داد: برای طراحی این نوع بازی ها می توانیم از المان های موجود در پارک ها یا مناطق تاریخی استفاده کنیم؛ مثلا براساس اطلاعات مربوط به برج تاریخی قابوس در شهرستان گنبد و براساس المان های موجود در این مجموعه تاریخی، بازی طراحی نموده ایم.

او به طراحی بازی برای ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور اشاره نمود و گفت: در یکی از سفر های معاونت علمی رئیس جمهور به استان گلستان، با توجه به زندگینامه وی و هواپیمای پرستو که طراحی پدر شهید ستاری بود، بازی طراحی کردیم که در نهایت با پاسخ دادن به این سوالات به قفل یک جعبه می رسید که در آن یک هدیه قرار داده شده بود.

این کارآفرین گنبدی به فناوری های مورد استفاده از طراحی بازی اشاره نمود و گفت: در بازی ها از دو مبحث جداگانه استفاده می کنیم؛ اول از گیمفیکیشن بهره مند می شویم و در مرحله بعد سراغ علومی مانند روانشناسی و بازاریابی می رویم. در واقع طراحی بازی کاری بین روانشناسی و بازاریابی است.

وی با بیان اینکه شرکت هفت خان تا به امروز از حمایت های مادی و معنوی پارک علم و فناوری گلستان بهره مند بوده است، گفت: هم فضای کار اشتراکی در اختیار ما گذاشتند و هم وام های مورد احتیاج را می توانیم به وسیله پارک دریافت کنیم.

قره جلو به توسعه فعالیت این شرکت اشاره نمود و اضافه کرد: برای توسعه کار احتیاج به نیرو های مختصص و دلسوز داریم؛ بنابراین اولین اقدام ما برای توسعه شرکت جذب نیروی متخصص است که با توجه به حوزه کاری شرکت، یعنی طراحی بازی، به سختی انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1657

به "کارآفرینی با بازی ، یک شرکت مستقر در پارک علم و فناوری گلستان با طراحی بازی اشتغالزایی نموده است خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارآفرینی با بازی ، یک شرکت مستقر در پارک علم و فناوری گلستان با طراحی بازی اشتغالزایی نموده است خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید