کاپیتان لیون در آستانه جدایی؛ بارسلونا در ژانویه اقدام به جذب ممفیس دیپای خواهد نمود

به گزارش مجله آزات وب، خبرگزاری خبرنگاران- وینگر هلندی لیون به احتمال فراوان در ژانویه از این تیم جدا خواهد شد.

کاپیتان لیون در آستانه جدایی؛ بارسلونا در ژانویه اقدام به جذب ممفیس دیپای خواهد نمود

از پروفایل ما وبلاگ حامد دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، ممفیس دیپای، وینگر 26 ساله و هلندی باشگاه لیون در تابستان گذشته در آستانه انتقال به بارسلونا قرار داشت اما در نهایت در لیون ماندنی شد. به نقل از Alfredo Martínez از اوندا سرو، بارسلونا در تابستان گذشته برای جذب ممفیس دیپای از لیون کوشش کرد و این موضوع توسط سران هر دو تیم تایید شد اما در نهایت دیپای به حضور خود در این باشگاه فرانسوی ادامه داد. قرارداد این وینگر هلندی با لیون در سرانجام فصل جاری به سرانجام خواهد رسید و او در ماه ژانویه می تواند با سایر باشگاه ها وارد مذاکره گردد. بارسلونا در ژانویه مجددا برای جذب دیپای اقدام خواهد نمود و او را به خدمت خواهد گرفت.

ممفیس دیپای، مهاجم هلندی لیون می گوید نمی تواند قول بدهد که تا سرانجام فصل در این باشگاه بماند. در تابستان، حدس های زیادی در خصوص انتقال ممفیس دیپای به بارسلونا مطرح شده بود و گفته می شد او گزینه اصلی رونالد کومان برای تقویت خط حمله بلوگراناست اما این انتقال محقق نشد و حالا به نظر می رسد که دیپای برای انتقال به نیوکمپ در ژانویه آماده می گردد. کاپیتان لیون در گفت و گویی در پاسخ به این سوال که آیا تا سرانجام فصل در این باشگاه خواهد ماند یا خیر، گفت: به سرانجام رساندن فصل در لیون؟ شما سوالات بسیار زیادی از من در این مورد پرسیدید اما نمی توانم این قول را بدهم که در سرانجام فصل نیز بازیکن لیون خواهم بود.

بارسلونا که در تابستان پیروز به امضای قرارداد با گارسیا و دیپای نشد، حال در کوشش است که در ژانویه این دو بازیکن را به نیوکمپ بیاورد. به نقل از موندو دپورتیوو، هدف بارسلونا این است که در ژانویه با کوششی مضاعف دوباره سراغ اریک گارسیا و ممفیس دیپای برود و دو برنامه دارد. یک این که با این دو بازیکن به توافق برسد تا در تابستان به صورت آزاد به بارسلونا بپیوندند. دو این که با باشگاه های این دو بازیکن مذاکره نمایند تا ببینند آیا می خواهند نظر خود را تغییر داده و با قیمت مقرون به صرفه ای بازیکنان خود را به بارسلونا بفروشند یا خیر. البته که پلن دوم بارسا در صورتی ممکن است که این باشگاه ابتدا بتواند در ژانویه، بازیکنانی که اهمیت کمی برای کومان دارند را به فروش برساند و سپس برای مذاکره با لیون و منچسترسیتی اقدام کند.

در خصوص اریک گارسیا، همه می دانند که این بازیکن خواستار بازگشت به بارسلونا است و پیشنهاد تمدید قرارداد با منچسترسیتی را رد نموده است. حال اگر همه چیز بین این مدافع و بارسلونا خوب پیش برود، در ژانویه دو طرف می توانند اعلام نمایند که برای پیوستن این بازیکن به بارسلونا در تابستان و به صورت آزاد، به توافق رسیده اند و سپس بارسلونا پیشنهادی 4 میلیون یورویی برای اریک گارسیا به منچسترسیتی ارائه می دهد تا شاید بتواند این تیم را راضی به فروش گارسیا در ژانویه و کسب پول کند چون در غیر این صورت با انتقال آزاد اریک گارسیا به بارسلونا، پولی به منچسترسیتی نخواهد رسید.

در خصوص ممفیس دیپای، به نظر می رسد که لیون نسبت به منچسترسیتی برای فروش بازیکن خود مقاومت کمتری می نماید. رئیس باتجربه باشگاه لیون نمی خواهد بازیکنش را بدون کسب درآمد از فروشش، از دست بدهد و ممکن است پیشنهاد بارسلونا در ژانویه را بپذیرد.

ممفیس دیپای چندی پیش در مصاحبه ای گفته بود از حضور در لیون خرسند است: به بازی برای لیون و کاپیتانی این باشگاه خیلی افتخار می کنم. من فکر می کنم که چیزهای زیادی موجب سوء تفاهم شده بودند. بعضی از باشگاه ها به جذب من علاقه مند بودند اما اکنون من در لیون حضور دارم و حال باید در خصوص شرایط فعلی و تیم خود صحبت کنیم. از زمان بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی، کمی آرامش پیدا نموده ام. از حضور در این باشگاه خرسندم و روی بازی بعدی تیم تمرکز نموده ام. نمی دانم که در آینده چه اتفاقی رخ می دهد. این چهارمین فصل حضور من در لیون است و من می خواهم از آن استفاده کنم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1426

به "کاپیتان لیون در آستانه جدایی؛ بارسلونا در ژانویه اقدام به جذب ممفیس دیپای خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپیتان لیون در آستانه جدایی؛ بارسلونا در ژانویه اقدام به جذب ممفیس دیپای خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید