کروز:پیروانی به دنبال ایجاد فضایی برای برگشتن به پرسپولیس است

به گزارش مجله آزات وب، مربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: امروز استادیوم را به دلیل بی احترامی و تکرار رفتار های توهین آمیز که توسط برخی صورت گرفت ترک کردم.

کروز:پیروانی به دنبال ایجاد فضایی برای برگشتن به پرسپولیس است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران و به نقل از فدراسیون فوتبال ،اوسیانو کروز مربی تیم ملی در ابتدا در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا او امروز استادیوم را ترک نموده است گفت: بله. این رخ داد و دلیل آن هم به خاطر بی احترامی و تکرار رفتار های تحریک آمیز و توهین آمیزی بود که متاسفانه توسط برخی از افراد در استادیوم انجام شد و این اتفاق تنها یک دلیل دارد و آن این است که برخی افراد در حال تحریک و تغییر علایق برخی از طرفداران پرسپولیس بر علیه تیم ملی هستند.

او در پاسخ به سوالی که منظور شما از افراد چیست؟ ظاهرا امروز افشین پیروانی صحبت هایی در مورد تیم ملی مطرح نموده، اضافه کرد: ایشان یک نمونه از افرادی است که با بیان مطالبی که نادرست و دروغ است، از پشت پرده در حال ایجاد این فضای تحریک آمیز و خصومت آمیز هستند. آقای افشین بنده را شگفت زده نمی کند. من حتی خجالت می کشم که صحبت هایی که ایشان راجع به آقای برانکو را مطرح کردند را بیان کنم، صحبت هایی که باید بگویم ناخوشایند بود، ولی اگر لازم باشد من آن صحبت ها را حتی در مقابل آقای برانکو عنوان می کنم. این تنها من نبودم که این صحبت ها را شنیدم بلکه همه این صحبت ها را شنیده اند.

کروزدر انتها گفت : در حال حاضر که پیروانی به دنبال ایجاد فضایی برای برگشتن به باشگاه پرسپولیس و بودن در کنار آقای برانکو است صحبتهایش را برعکس نموده و سمت و سوی این صحبت ها را به طرف سرمربی تیم ملی و همینطور تیم ملی تغییر داده است. اما واقعا چه اشخاصی می توانند به صحبت های او اعتبار ببخشند، شخصی که توسط کمیته اخلاق به مدت 5 سال محروم شده بود.

انتهای پیغام /

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 123

به "کروز:پیروانی به دنبال ایجاد فضایی برای برگشتن به پرسپولیس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کروز:پیروانی به دنبال ایجاد فضایی برای برگشتن به پرسپولیس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید