کرونا باعث تاخیر در عرضه برنامه های گوگل پلی شد

به گزارش مجله آزات وب، شرکت گوگل اعلام نمود نرم افزارهای جدید گوگل پلی با یک هفته تاخیر عرضه می شود.

کرونا باعث تاخیر در عرضه برنامه های گوگل پلی شد

به گزارش خبرنگار ، ویروس کرونا در هفته های اخیر باعث تعطیلی بسیاری از شرکت های بزرگ شده و برخی از شرکت ها به کارکنان خود اعلام کردند که از این پس کار های خود را از خانه هایشان انجام دهند. به تازگی اخباری در فضای منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت گوگل به توسعه دهندگان برنامه های مربوط به دستگاه های اندرویدی اعلام کرده است به دلیل شیوع ویروس کرونا و کم شدن آمار کارکنان فروشگاه گوگل پلی، بررسی برنامه هایی که به تازگی به این فروشگاه ارسال شده اند ممکن است بیش از یک هفته به طول انجامد. هفته گذشته بود که گوگل به کارکنان خود اعلام کرد از این پس به صورت دورکاری با این شرکت همکاری داشته باشند و همین موضوع باعث تاخیر در کار های عادی این شرکت شده است.

با این حال گوگل اعلام کرد که این تاخیر اصلا نگران کننده نیست چرا که سلامتی کارکنان این شرکت بزرگ اولویت اصلی آن هاست. تنها شرکت گوگل نبود که دستور دورکاری را به کارمندان خود ابلاغ کرد و شرکت های بسیار بزرگی مانند اپل نیز از هفته گذشته سعی کردند از تجمع کارکنان خود جلوگیری و آن ها را به کار در منزل محدود کنند.

پیش از این گوگل به توسعه دهندگان نرم افزار ها گفته بود که احتمال دارد بررسی نرم افزار های جدید آن ها بین 3 تا 7 روز زمان بر باشد، اما در حال حاضر این مدت به 7 روز افزایش پیدا کرده است. هنوز مشخص نیست که بروزرسانی نرم افزار ها هم همین مدت طول می کشد یا این زمان صرفا برای برنامه هایی است که قرار بود به فروشگاه گوگل پلی اضافه شوند. با این حال باید منتظر بود و دید که گوگل برای سرعت بخشیدن به کار های خود چه تصمیمی خواهد گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 987

به "کرونا باعث تاخیر در عرضه برنامه های گوگل پلی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا باعث تاخیر در عرضه برنامه های گوگل پلی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید