کشتار بی رحمانه نهنگ ها دریا را به دریای خون تبدیل کرد (تصاویر16

به گزارش مجله آزات وب، کشتار بی رحمانه بیش از 170 نهنگ در جزایر فارو به قدری دهشتناک و باورنکردنی بود که شبکه های تلویزیونی مختلف آن را به صورت مات شده و سانسور شده نشان دادند.

کشتار بی رحمانه نهنگ ها دریا را به دریای خون تبدیل کرد (تصاویر16

به گزارش خبرنگاران ، شکارچیان بی رحم مستقر در جزایر فارو دسته بسیار بزرگی از نهنگ ها را ابتدا با ترفندهایی به سمت ساحل سوق دادند و سپس اقدام به کشتار بی رحمانه آنها کردند. در واقع این شکارچیان با قلاب، چاقو و نیزه در انتظار این نهنگ ها بودند تا ابتدا با شلیک آنها را بکشند و سپس آنها را سلاخی نمایند.

در این کشتار وسیع 175 نهنگ ذبح شدند.

بسیاری از مردم جزایر فارو و حتی دیگر کشورهای اروپایی از گوشت این نهنگ ها تغذیه می نمایند.

این شکارچیان بی رحم حتی به پهبادی که جهت تهیه مستند از این سلاخی نهنگ ها بر فراز دریا در حال پرواز بود شلیک کردند تا اطلاعات و تصاویر کمتری از این اتفاق درز پیدا کند.

به هر حال تصاویر نشان می دهد ابتدا نهنگ ها به سمت ساحل رانده می شوند و سپس به سمت آنها شلیک می گردد. در ادامه شکارچیان وارد دریا می شوند و با انواع و اقسام وسایل سر نهنگ ها را می شکافند.

تصاویر نشان می دهد حجم وسیعی از آب پیرامون این نهنگ ها به رنگ قرمز درآمده است.

مردم فارو از رسانه ها و سازمان های غیردولتی خارجی می خواهند که به فرهنگ سنتی جزیره خود احترام بگذارند ، جایی که ماهیگیری صندلی اصلی خود را حفظ می نماید و گوشت نهنگ ها برای غذا نگهداری می شوند.

مردم جزایر فارو این عمل را به هیچ اسم وحشیانه نمی دانند و می گویند اگر ماهیگیری وحشیانه نیست پس شکار نهنگ هم وحشیانه نیست.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1837

به "کشتار بی رحمانه نهنگ ها دریا را به دریای خون تبدیل کرد (تصاویر16" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتار بی رحمانه نهنگ ها دریا را به دریای خون تبدیل کرد (تصاویر16"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید