گزینه اروپایی استقلال: از انتخاب ایران پشیمان نیستم

به گزارش مجله آزات وب، مدافع اروپایی که مدنظر کادرفنی استقلال قرار گرفته، بیان کرد از انتخابش برای بازی در تیمی ایرانی پشیمان نیست.

گزینه اروپایی استقلال: از انتخاب ایران پشیمان نیستم

در سفر با بهترین تور هلند از کشور گلهای لاله دیدن کنید و آسیاب های بادی آمستردام هلند را نظاره گر باشید.

به گزارش ، ایوان ایوانف بازیکن بلغارستانی که مدنظر کادرفنی تیم فوتبال استقلال تهران قرار گرفته با مسئولان باشگاه به توافق نهایی دست یافته و ساعت 5 بامداد فردا به تهران می رسد تا پس از شرکت در تست های پزشکی باشگاه قراردادش را با آبی پوشان به امضا برساند.

این بازیکن بلغارستانی چند دقیقه پیش با انتشار پستی در اینستاگرام، ضمن تایید این موضوع، به پیغام های طرفداران استقلال واکنش نشان داد.

متن پُست اینستاگرامی ایوانف:

تغییر نظرم درباره ایران را مدیون دوستان ایرانی ام هستم که به من مشورت های درستی دادند و من بابت تصمیمی که گرفتم پشیمان نیستم.

وقتی این پیشنهاد را دریافت کردم خیلی ها با من و خانواده ام تماس گرفتند که بگویند ایران ناامن است و نمی ارزد که به این کشور بروم، اما من آن افراد که بیشترشان ایرانی بودند را نمی شناختم و به وسیله دوستانم درباره ایران تحقیق کردم فهمیدم گفته های آنان صحت ندارد.

برای شرکت در تست های پزشکی باشگاه آماده ام و در انتها ممنون از استقبال عظیم شما، من اهل فعالیت در شبکه های مجازی نیستم، اما استقبال شما بی نظیر است و من را مجبور به واکنش دادن کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 746

به "گزینه اروپایی استقلال: از انتخاب ایران پشیمان نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه اروپایی استقلال: از انتخاب ایران پشیمان نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید