217 گرفتار سیلاب سیستان و بلوچستان اسکان داده شدند

به گزارش مجله آزات وب، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: 217 نفر از مردم 35 روستای ایرانشهر، دلگان و خاش این استان که گرفتار سیلاب شده بودند توسط نیروهای امدادی در مکان های امن اسکان یافتند.

217 گرفتار سیلاب سیستان و بلوچستان اسکان داده شدند

رسول راشکی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: براثر بارندگی های رگباری شدید سوم تا پنجم فروردین در جنوب و مرکز سیستان و بلوچستان و طغیان رودخانه های محلی بعضی راه های ارتباطی بسته و منازل شماری از مردم دچار آبگرفتگی شد.

وی با بیان اینکه سیلاب این مدت بیشترین مشکل را برای مردم دلگان به همراه داشت، ادامه داد: نیروهای امدادی هلال احمر علاوه بر اسکان مردم درگیر سیلاب به 390 آسیب دیده خدمات رسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: 84 نفر نیروی امدادی در قالب 20 گروه در این حوادث به آسیب دیدگان امدادرسانی کردند.

وی ادامه داد: 49 دستگاه چادر، 53 تخته پتو، 53 تخته موکت و 204 کیلوگرم نایلون و وسایل گرمایشی به همراه مواد غذایی از جمله اقلام توزیع شده در میان مردم گرفتار سیلاب سیستان و بلوچستان بوده است.

به گزارش ایرنا بارندگی رگباری از سوم تا پنجم فروردین در اکثر نقاط سیستان و بلوچستان رخ داد که بیشترین آن با 46 میلی متر از خاش، 23 میلیمتر توابع ایرانشهر و توابع دلگان گزارش شد.

بارندگی های این مدت علاوه بر به وجود آوردن مشکلاتی برای مردم بعضی نقاط سیستان و بلوچستان سبب مسدود شدن پنج راستا ارتباطی شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 195

به "217 گرفتار سیلاب سیستان و بلوچستان اسکان داده شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "217 گرفتار سیلاب سیستان و بلوچستان اسکان داده شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید