250 میلیارد تومان پروژه جدید در بهارستان اجرایی می گردد

به گزارش مجله آزات وب، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا احمدی پیش از ظهر یک شنبه در آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه های شرکت عمران شهر جدید بهارستان با اشاره به احداث دو مدرسه جدید در این شهر گفت: امروز در آستانه 100 هزار نفری شدن شهر جدید بهارستان 10 میلیارد تومان پروژه در این شهر مورد بهره برداری قرار گرفته است و 250 میلیارد تومان پروژه جدید نیز شروع خواهد شد.

250 میلیارد تومان پروژه جدید در بهارستان اجرایی می گردد

وی اضافه نمود: با وجود اینکه عمده منابع مالی برای اتمام ساخت مسکن مهر هزینه می گردد سعی کردیم تا در پروژه های زیربنایی نیز فعال باشیم و بر این اساس پروژه های عمرانی مختلفی امروز به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان بیان داشت: امروز مدارس مرحوم کازرونی و شهید حججی به عنوان ششمین و هفتمین مدرسه در مسکن مهر بهارستان مورد بهره برداری نهاده شد و ساخت سه تا چهار مدرسه دیگر را نیز در دست اقدام داریم.

وی با بیان اینکه امروز ساختمان کلانتری 22 بهارستان افتتاح و محور پیاده سایت جنوبی مسکن مهر به بهره برداری رسید، ابراز داشت: همچنین پارک جانبازان در سایتی به همین نام در شهر بهارستان به بهره برداری رسید.

مترو بهارستان در طول 18 ماه به بهره برداری می رسد

احمدی از افتتاح مترو بهارستان در 18 ماه با هزینه بالغ بر 40 میلیارد تومان اطلاع داد.

وی با اشاره به سیاست تکلیف گردیده توسط مجمع شهرهای جدید به منظور ساخت 50 هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید، ابراز داشت: تعداد هشت هزار و 500 واحد از این تعداد برای شهر بهارستان تکلیف گردیده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان با بیان اینکه همچنین 9 هزار واحد مسکونی در حال طراحی است، گفت: همچنین یک هزار واحد با رایزنی با بنیاد شهید به شکل پیمان سپاری ساخته می گردد و ساخت 722 مورد نیز در قالب پروژه های مشارکتی به ارزش 219 میلیارد تومان انجام خواهد شد و بدین ترتیب درآمد پایدار طی سه سال آینده خواهیم داشت.

وی تاکید نمود: امروز نرم افزار سرمایه گذاری شرکت عمران شهر جدید بهارستان رونمایی شد که فرصت های سرمایه گذاری را در اختیار سرمایه گذاران شهر و استان اصفهان قرار می دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 29

به "250 میلیارد تومان پروژه جدید در بهارستان اجرایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "250 میلیارد تومان پروژه جدید در بهارستان اجرایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید