تدارکات ویژه برای میزبانی جام تختی، هشت تیم خارجی در راه ایران

به گزارش مجله آزات وب، محمدحسین محبی در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه مسئولان استان کرمانشاه تجربه خوبی در میزبانی رویدادهای بزرگ و بین المللی دارند، گفت: شهر کرمانشاه در حالی تا 10 روز دیگر میزبان رقابتهای بین المللی کشتی آزاد جام تختی است که خوشبختانه متولیان سیاسی و ورزشی این استان تجربه خوبی از برگزاری چنین رویدادهایی دارند. مطمئنا این بار هم می توانیم میزبان خوبی برای کشتی گیران داخلی و خارجی باشیم و در نهایت باعث افتخار کشتی ایران در عرصه بین المللی شویم.

تدارکات ویژه برای میزبانی جام تختی، هشت تیم خارجی در راه ایران

وی با اظهار امیدواری به تدارکات وسیع میزبانی جام تختی گفت: برگزاری این مسابقات از مدتها پیش در دستور کار متولیان استان و همچنین اهالی کشتی کرمانشاه قرار داشت و خوشبختانه همه چیز طبق برنامه در حال اجراست.

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه در مورد آخرین وضعیت حضور تیم های خارجی نیز گفت: تاکنون حضور 8 کشور خارجی در مسابقات جام تختی قطعی شده و تاکنون کشورهای آذربایجان، ترکیه، بلاروس، ارمنستان، مجارستان، قرقیزستان، هلند و سریلانکا برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی نموده اند. ضمن اینکه پیش بینی می گردد در 10 روز آینده تعداد تیمهای خارجی افزایش یابد.

محبی در سرانجام گفت: با هماهنگی فدراسیون کشتی در نظر داریم تیمی بومی و متشکل از آزادکاران منتخب کرمانشاه را هم در جام تختی شرکت دهیم تا کشتی گیران استان بتوانند به خوبی از این فرصت ارزشمند و بین المللی بهره ببرند.

به گزارش خبرنگاران، سی و نهمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام تختی روزهای 18 و 19 بهمن ماه به میزبانی کرمانشاه برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 153

به "تدارکات ویژه برای میزبانی جام تختی، هشت تیم خارجی در راه ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدارکات ویژه برای میزبانی جام تختی، هشت تیم خارجی در راه ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید