صعود 11 پله ای خادم الشریعه در رنکینگ جهانی شطرنج

به گزارش مجله آزات وب، باانوی شطرنج باز کشورمان به رده نوزدهم رنکینگ فدراسیون جهانی این رشته صعود کرد.

صعود 11 پله ای خادم الشریعه در رنکینگ جهانی شطرنج

به گزارش خبرنگاران ، جدیدترین رده بندی برترین های شطرنج دنیا شب گذشته منتشر شد. در این رنکینگ ساراسادات خادم الشریعه با 2470 واحد ریتینگ و 11 پله صعود نسبت به ماه گذشته، در رده نوزدهم برترین شطرنج بازان بانوی دنیا نهاده شده است.

در بین بانوان ایرانی هم پس از خادم الشریعه که صدرنشین است، آتوسا پورکاشیان با 2303 واحد ریتینگ در رده دوم واقع شده است و مبینا علی نسب با 2295 واحد در صندلی سوم ایستاده است. غزل حکیمی فرد، میترا حجازی پور، هانیه خلجی، مینو عسگری زاده، مطهره اسدی، درسا محمد ابراهیم خان و آنوشا مهدیان در رده های بعدی قرار دارند.

در بخش مردان هم پرهام مقصودلو با 2688 واحد ریتینگ در صدر جدول نهاده شده، پویا ایدنی با 2611 واحد ریتینگ در رده دوم واقع شده است و علیرضا فیروزجا با 2607 واحد در صندلی سوم ایستاده است. سید محمد امین طباطبایی، احسان قائم مقامی، امیررضا پوررمضانعلی، مسعود مصدق پور، سید خلیل موسوی، شاهین لرپری زنگنه و آرین غلامی در رده های بعدی جای گرفتند.

در بخش تیمی هم ایران با میانگین 2555 یک پله بالاتر نسبت به ماه گذشته در رده بیست و پنجم دنیا نهاده شد. کشورمان در آسیا همچنان در رتبه سوم واقع شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 114

به "صعود 11 پله ای خادم الشریعه در رنکینگ جهانی شطرنج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود 11 پله ای خادم الشریعه در رنکینگ جهانی شطرنج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید