فوتبال دنیا، 4 بازیکن رئال مادرید از سفر به رم بازماندند

به گزارش مجله آزات وب، فوتبال دنیا – مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، بدون چهار بازیکنش راهی ایتالیا شد. - اخبار ورزشی -

فوتبال دنیا، 4 بازیکن رئال مادرید از سفر به رم بازماندند

به گزارش خبرنگاران ، تیم فوتبال رئال مادرید در حالی راهی پایتخت ایتالیا شد تا در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رم برود که چهار بازیکنش را برای این بازی در اختیار ندارد.

رئالی ها فردا شب (سه شنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران میهمان رم هستند و در این بازی کیلور ناواس، ناچو فرناندس، کاسمیرو و آلوارو اودریوسولا نه تنها در میدان بلکه روی نیمکت هم حضور نخواهند داشت.

کاسمیرو و ناچو هر دو در پیروزی 4 بر 2 رئال مادرید مقابل سلتاویگو پیش از بازی های ملی هفته گذشته مصدوم شدند و دو بازی بعدی کهکشانی ها را هم از دست خواهند داد.

اودریوسولا در بازی این هفته رئال مادرید مقابل ایبار که آن را 3 بر صفر باخت دچار مصدومیتی عضلانی شد و ناواس نیز همچنان دوره ریکاوری مصدومیت زانویش را به سرانجام نرسانده است. جدول رده بندی لالیگا

فهرست بازیکنان رئال مادرید برای مصاف با رم به توضیح زیر است:

کاسیا، کورتوا، لوکا زیدان (دروازه بان ها) کارواخال، راموس، واران، مارسلو، خاوی سانچس (مدافعان) کروس، مودریچ، والورده، مارکوس یورنته، آسنسیو، ایسکو، سبایوس (هافبک ها) بنزما، بیل، واسکز، ماریانو و وینیسیوس (مهاجمان).

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 109

به "فوتبال دنیا، 4 بازیکن رئال مادرید از سفر به رم بازماندند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، 4 بازیکن رئال مادرید از سفر به رم بازماندند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید